הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאות פעילים פרו פלסטינים הקיפו את בניין הקונסוליה בלוס אנג'לס; ישראלים חששו להגיע למקום
לדברי נציגי הקונסוליה, מדובר במחאה מאורגנת ומתואמת עם כוחות המשטרה בעיר. "הלכנו לשם ומיד חזרנו", מספרים ישראלים אשר שבו על עקבותיהם בעקבות מספרם הדל אל מול המפגינים העוינים

ההסלמה הקשה ביממה האחרונה בישראל אינה פוסחת על יעדים נוספים ברחבי העולם ובתוכם בעיר לוס אנג'לס, בה החל משעות הצהריים, נערכה הפגנה של מאות פעילים פרו פלסטינים בסמוך לבניין הקונסוליה הישראלית שבשדרות ווילישייר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, מטח הטילים על שטחי ישראל הביא כבר למותן של 3 נשים, שתיים מהן אמש באשקלון ואחת נוספת הלילה בראשון לציון. כל זאת כתוצאה מפגיעה ישירה בבתי מגורים. כמו כן, מהומות רבות מדווחות בשעות אלו בעיר לוד, שם הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הכנסת כוחות מג"ב לפיזור המתפרעים.

 

 

 

לדברי נציגי הקונסוליה בלוס אנג'לס, מדובר במחאה מאורגנת ומתואמת עם כוחות המשטרה המקומית. מנגד, תושבים ישראלים שהגיעו לאזור מספרים כי נוכחותם הדלה אל מול המוני המפגינים הפרו פלסטיניים, גרמה עבורם לחשש מפני הישארות והבעת תמיכה בישראל: "הלכנו לקונסוליה ומיד חזרנו. זה פשוט היה מפחיד! מאות פלסטינים ואפס ישראלים".

 

 

דובר הקונסוליה, יונתן בר - אל, מסר למערכת חדשות היברו ניוז בתגובה כי "למדינת ישראל עומדת הזכות והחובה לעמוד מול המתקפות הללו בשטחה ואנו קוראים לכל מי שחיי הפלסטינים יקרים לו, להפנות את זעמו כלפי האחראיים האמיתי למצב - החמאס ושאר ארגוני הטרור. אין לכל ההפגנה הזאת שום השפעה על שגרת העבודה בקונסוליה. כבר מחר מתוכננת הפגנת תמיכה בישראל ואנחנו שמחים על כך. כל התומכים החזרת המצב לקדמותו צריכים לקדם את המציאות כפי שהיא ולא את הנרטיב הפלסטיני השיקרי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE