הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תומכי חמאס בקונגרס: "ישראל מבצעת מעשי טרור"
אילהן עומר וראשידה טאליב מתייצבות למען הערבים ומסרבות לגנות את הירי הרקטות לעבר ישראל, במקביל נראה כי הממשל האמריקני ממשיך להעניק לישראל גיבוי

חברת הקונגרס אילהן עומר הטיחה בישראל כי היא מבצעת "מעשי טרור" לאחר שהגנה על עצמה בביצוע תקיפות אוויריות על רצועת עזה לאחר שקבוצות הטרור שיגרו רקטות רבות למדינה היהודית.

בציוץ מיום שני היא שכחה להזכיר כי חמאס היכה את ישראל תחילה וכינתה את התקיפות הישראליות "מעשה טרור".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"רבים יגידו שלישראל יש זכות להגן על עצמה, לביטחון אבל שותקים אם לפלסטינים יש גם את הזכויות האלה. עד שנוכל להגן על זכויות הפלסטינים בדיוק כמו שאנחנו עושים עם ישראלים, אין לנו שום רגל לעמוד עליה בכל הנוגע לצדק או לשלום".

"תקיפות אוויריות ישראליות שהורגות אזרחים בעזה הן מעשה טרור. פלסטינים ראויים להגנה. בניגוד לישראל, תוכניות הגנה מפני טילים, כמו כיפת ברזל, אינן קיימות כדי להגן על אזרחים פלסטינים. זה חסר רגש שלא לגנות את ההתקפות האלה בשבוע של חג העיד", מארהר חברת הקונגרס שחשודה כי נישאה לאחיה הביולוגי כדי לקבל אשרת שהייה בארה"ב.

עומר וחברת הקונגרס ראשידה טאליב צייצו מחדש סרטון וידאו של דובר משרד החוץ האמריקני נד פרייס התומך בזכותה של ישראל להגנה עצמית, במהלכו הוא הותקף על ידי עיתונאים ונאמר כי עליו לגנות את ישראל על הריגת ילדים פלסטינים.

לפחות חלק מהילדים באמת נהרגו מירי רקטות חמאס שהשתבשו.

"התגובה הלא מפתיעה הזו נעדרת אמפתיה ודאגה לסבל אנושי", כתבה עומר.

"הוא אפילו לא יכול לגנות את הריגת הילדים" הוסיפה מי שהוריה נקשרו בעבר לפעולה בארגון האחים המוסלמים.

חברת הקונגרס ראשידה טלאיב בחרה גם להתעלם מהרקטות ששיגר חמאס לעבר ישראל:

"אני רואה כמה ששתקו בזמן שפלסטינים נקרעו מבתיהם וקיבלו גזים במסגדים הקדושים ביותר להם שלפתע מדברים בקולם למען הממשל הישראלי כשהתקפות האוויר שלו מותירות ילדים פלסטינים מתים", כתבה.

"איפה הקול שלך כאשר הפלסטינים מאוימים?"

אין ספק לערבים יש בעלי ברית קולניים במיוחד בבית הנבחרים האמריקני
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE