הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התבטאות אנטישמית בהוליווד: השחקן לייקית סטנפילד הפגין דברי שנאה כלפי יהודים
השחקן ההוליוודי, אשר היה מועמד לאוסקר, לקח חלק בהתכתבות ברשת אשר הכילה טענות אנטישמיות חמורות. כעת, סטנפילד ממהר לסגת ולהתנצל, ואומר כי היה צריך לסיים את ההתכתבות באותו הרגע

לאחרונה, לאחר שנחשף כי התבטא באופן אנטישמי, פירסם השחקן לייקית סטנפילד התנצלות רשמית. כזכור, סטנפילד היה מועמד לאחרונה לאוסקר, זאת בזכות תפקידו בסרט ״יהודה איש קריות והמשיח השחור״. ההתכתבות האנטישמית בה היה מעורב השחקן, התרחשה במהלך דיון שעסק באידיאולוגיה של לואיס פרחאן, מנהיג אומת האיסלאם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, ההערות האנטישמיות אשר נכתבו בצ'אט על ידי חברי הקבוצה כללו שבחים להיטלר, תאוריית קונספירציה בה היהודים מנהלים סחר בעבדים, ועוד. 

כמו כן, המשתתפים הביעו הערות אנטישמיות נוספות, אליהן הצטרף סטנפילד. כעת, הוא מבקש להתנצל, וגם להסביר: ״נכנסתי לצ׳אט אונליין, והמשתתפים מיד הפכו אותי למנחה החדר. בשלב די מוקדם של הדיון, השיח הפך שלילי ואנטישמי, חלק יצאו מהצ'אט, וזו הנקודה בה גם אני הייתי צריך לעצור״. 

בנוסף, הביע השחקן חרטה עמוקה על התקרית, ופנה למעריצים ואמר כי הוא בשום אופן אינו מסכים עם הנאמר בדיון אודות יהודים. ״אני מתנצל מעומק ליבי על מה שקרה בצ'אט הזה, ובעיקר על כך שאיפשרתי לנוכחות שלי להיות פלטפורמה לשנאה״, כתב. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE