הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוזרת הביתה: כך ליידי גאגא נתפסה ביציאה ממלון באיטליה
לאחר חודשים ארוכים הרחק מהבית, במהלכם הייתה הכוכבת באיטליה לרגל צילומי סרט עבור מותג האופנה הענק ״גוצ׳י״, נתפסהה גאגא כשהיא עוזבת את בית המלון בו הייתה, כשדמעות ממלאות את עיניה והיא נראית נרגשת במיוחד

ליידי גאגא מבססת את קריירת המשחק שלה לאט, אך בטוח. לאחרונה, צילמה במשך חודשים ארוכים סרט חדש עבור המותג גוצ'י, באיטליה. כעת, רגע לפני שהיא עולה על טיסה חזרה הביתה, נתפסה הכוכבת בלב רומא, במלון בו הייתה, כשהיא נראית נסערת במיוחד, ואף בכתה מול צלמי הפפארצי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאורך החודשים הארוכים באיטליה, פירסמה גאגא לא מעט תמונות וסרטונים, בהם היא צמודה במיוחד לשחקן אדם דרייבר, מציגה לוקים שונים, תספורות ופאות בסטייל של שנות השבעים. כזכור, במהלך השהות של הכוכבת באיטליה, הדוג ווקר שלה וכלביה נתקפו, ושניים מהם אף נחטפו. 

גאגא הייתה נסערת במיוחד, מהירה להציע פרס כספי שמן במיוחד למי שימצא את כלביה, אך תוך מספר שעות בלבד, אישה אלמונית החזירה את הכלבים לתחנת המשטרה, והפרשה הסתיימה באופן חיובי. 

הדוג ווקר של גאגא, ריאן פישר, אמנם נפגע במהלך האירוע, אך נמצא בשיקום, ולאורך התקופה קיבל תמיכה רבה מהכוכבת, ומהמעריצים שלה. לפי הדיווחים, פישר צפוי לחזור להיות הדוג ווקר של הכוכבת, זאת כמובן לאחר שיבריא לגמרי, ויסיים את תהליך השיקום שלו. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE