הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ יוצא להגנת ישראל ותוקף את ביידן: "ישראל בעלת בריתנו, הפלסטינים חייבים להפסיק מיד את האלימות, ביידן חלש"
הנשיא ה-45 גדול ידידי העם היהודי בהיסטוריה ניצב לימין מדינת ישראל בשעתה הקשה

הנשיא טראמפ גינה את הנהגתו החלשה של ג'ו ביידן ביחס ליציבות במזרח התיכון לאחר שחמאס פתח ביום שלישי במתקפת רקטות גדולה נגד ישראל.

"כשכיהנתי בתפקיד היינו ידועים כנשיאות השלום, מכיוון שהיריבים של ישראל ידעו שארצות הברית עומדת חזק עם ישראל ויהיה תגמול מהיר אם ישראל תותקף", אמר טראמפ בהצהרה.

"תחת ביידן, העולם נהיה יותר אלים ויציב יותר מכיוון שחולשתו של ביידן וחוסר התמיכה בישראל מובילים להתקפות חדשות על בעלות בריתנו. אמריקה חייבת לעמוד תמיד עם ישראל ולהבהיר כי על הפלסטינים להפסיק את האלימות, הטרור והתקפות הרקטות ולהבהיר כי ארה"ב תמיד תתמוך בתוקף בזכותה של ישראל להגן על עצמה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ הטיח האשמות בדמוקרטים על שלא גינו את אילהן עומר (ד-מינן) לאחר שהאשימה את ישראל ב"טרור" על כך שהיא החזירה אש להתקפות הרקטות של חמאס.

"באופן לא ייאמן, הדמוקרטים ממשיכים לעמוד גם לצד הנציג האנטי-אמריקני המטורף אילהן עומר, ואחרים, שתוקפים בפראות את ישראל בזמן שהם נמצאים בתקיפת טרור", הצהיר טראמפ.

צילומי הכאוס בישראל מראים מטח מסיבי של רקטות שהופנו על ידי מערכת כיפת ברזל בתל אביב ובירושלים.

 

כמה רקטות עברו דרך כיפת הברזל והרגו ישראלים ופלסטינים כאחד.

מסע הרקטות האחרון של חמאס הושק בתגובה להפצצת צה"ל על גוש דירות בעזה.

המפץ האחרון שבין ישראל לפלסטינים פרץ בסוף השבוע כאשר התקוממות פלסטינית במסגד אל-אקצה בהר הבית הפכו למהומות של ערבים ישראליים ברחבי הארץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE