הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה חושף: יתכן שנוכל לבטל את חובת חבישת המסכות בתוך כחודש
לראשונה מזה יותר משנה, עשרות מיליונים בקליפורניה יוכלו להסתובב במקומות ציבוריים ללא הצורך במסכות. המושל ניוסאם רמז על כך שהשינוי יתבצע ב-15 ביוני, ולפי ההערכות חבישת מסכות תידרש רק במרחבים סגורים שבהם מתקיימים אירועים גדולים, למשל משחקי ספורט

תחלואת הקורונה בקליפורניה רושמת בשבועות האחרונים ירידה משמעותית, ובמידה שמגמה זו תישמר, יתכן שאחת המגבלות המרכזיות - חובת חבישת מסכות במקומות ציבוריים - תבוטל בעוד כחודש ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם (צילום: AP)

 

כזכור, מושל המדינה - גאווין ניוסאם - כבר סימן את ה-15 ביוני כתאריך שבו קליפורניה תפסיק להשתמש בתוכנית למסגרת כלכלית בטוחה יותר" ("Blueprint for a Safer Economy") שגובשה באוגוסט אשתקד.

כחלק מתוכנית זו, כל מחוזות המדינה סווגו לפי דרגות סיכון, ובהתאם לכך נקבעו המגבלות הקיימות.

בתחילת אפריל, ניוסאם הסביר שבתאריך זה המגבלה המרכזית שתישאר היא חובת חבישת מסכות, אולם מוקדם יותר היום (רביעי) הוא רמז על כך שמגבלה זו תבוטל כמעט באופן מלא: "נפרסם הנחיות והמלצות ברורות, אבל אנחנו מקווים שנוכל לבטל אותן ב-15 ביוני", הוא מסר.

ולמרות זאת, ככל הנראה יוחלט לשמור על חובת חבישת המסכות במרחבים סגורים שבהם מתקיימים אירועים גדולים, למשל במשחקי ספורט או בהופעות.

"אנחנו נמצאים במרחק של שבועות בודדים מה-15 ביוני, בו נתקדם מהתוכנית למסגרת כלכלית בטוחה יותר, ונהיה במקום חדש לחלוטין", הוסיף המושל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE