הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי הביקורות הקשות של סלבס בינלאומיים: גל גדות מגיבה לראשונה
הוונדר וומן הישראלית החליטה לשבור שתיקה, ולאחר גל ארוך של סלבס בינלאומיים אשר גינו את התנהלות ישראל ברשת החברתית, גדות בוחרת להגיב, והיא עושה זאת כתמיד, בדרכה האותנטית והנוגעת ללב

מאז החלו המהומות בירושלים, ולאחר מכן בכל רחבי ישראל, סלבס רבים מהירו להעביר ביקורת לא מפרגנת במיוחד ונוקבת על התנהלות ישראל מול הפלסטינים. בין אותם סלבס תוכלו למצוא את האחיות חדיד, נטלי פורטמן, דה וויקנד, ועוד ועוד. כעת, גל גדות בוחרת להשיב אש, ומגיבה לראשונה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״המדינה שלי במלחמה, אני דואגת למשפחה שלי, לחברים, לאנשים. זה מעגל מרושע שנמשך זמן רב מדי. לישראל מגיע לחיות כאומה חופשית ובטוחה. לשכנים שלנו מגיע אותו דבר״, כתבה גדות ברשת החברתית. 

עוד הוסיפה הכוכבת כי היא מתפללת שהעוינות תגיע לסיומה, ושהפתרון ימצא, כך שישראלים וערבים יוכלו לחיות אחד לצד השני בשלום. כזכור, התגובה הפומבית של גדות הגיעה לאחר שורה של פוסטים ביקורתיים של מפורסמים אשר גינו את ישראל, והביעו תמיכה בפלסטינים. 

גדות אמנם נמצאת בארצות הברית, רחוקה מהכאוס המתרחש בישראל, אך כיאה לוונדר וומן ישראלית, המייצגת את מדינתה בעולם כולו, בחרה גדות להגיב ובכך לענות לשורת הפוסטים הביקורתיים אשר התפרסמו לאחרונה, והיא בהחלט עשתה זאת באופן ההוגן והמוסרי ביותר. 



34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE