הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי האחיות חדיד: כוכבי הוליווד ממשיכים להביע תמיכה בפלסטינים ולגנות את ישראל
בעקבות המהומות בירושלים ובישראל, נראה שגל הביקורת מצד סלבס בינלאומיים רק הולך ונמשך. לאחר הביקורת החריפה של דואה ליפה, נטלי פורטמן, והאחיות חדיד, כעת, כוכבים נוספים בוחרים להצטרף למחאה, וקוטלים את ישראל בפוסטים ביקורתיים במיוחד

נראה שסלבס רבים מוצאים לא מעט עניין במהומות המתרחשות בימים האחרונים בישראל, והם לגמרי לא חוסכים את דעתם בנושא. לאחר שהאחיות חדיד, בלה וג׳יג׳י יצאו בבוטות נגד ישראל בעמוד האינסטגרם שלהן, ואף תמכו בפלסטין, כעת מגיעה שורה נוספת של ביקורות מצד מפורסמים נוספים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדוגמנית קארה דלווין, שיתפה לאחרונה את הפוסט המדובר של בלה חדיד, כשהיא מביעה תמיכה מלאה בפלסטינים, וכמו חברתה, מביעה ביקורת חריפה ונוקבת על התנהלות ישראל. אחריה הגיע הזמר דה וויקנד, אשר שיתף בעמוד האינסטגרם שלו תמונות קשות מעזה, והביא תמיכה בפלסטינים. 

אחד הדיג'יים המפורסמים ביותר בהוליווד, דיג׳יי קאלד, שיתף אף הוא פעולה, והביע את דעתו, שהיא באופן מפתיע, תומכת בפלסטינים, ויוצאת נגד ישראל. קאלד כתב: ״אני שולח אהבה, אור ותפילות רבות לאחיי הפלסטינים״. 

לבסוף, גם כוכבת האנטומיה של גריי, אלן פומפאו, פירסמה סטורי בעמוד האינסטגרם שלה, כשהיא מביעה הזדהות עם הנשים הפלסטנאיות, בעזה, ובכל רחבי העולם.



5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE