הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: זכתה ב-26 מיליון דולר בלוטו וטוענת - הכרטיס נהרס בכביסה
בהגרלת הסופר לוטו פלוס אשתקד נרשמה זכייה בפרס הראשון, אולם איש לא הגיע לקבל את הכסף עד הדד-ליין שנקבע - היום. מנהל תחנת הדלק שבה נרכש הכרטיס טוען שהזוכה היא לקוחה קבועה, ששמרה על הכרטיס בכיס ובהמשך הכניסה את המכנסיים למכונת כביסה. בחברת הלוטו הבטיחו לבדוק את הטענות

תושבת דרום קליפורניה זכתה בפרס הראשון בהגרלת הלוטו והייתה אמורה לשלשל לכיסה 26 מיליון דולר, אולם היא כיבסה את הכרטיס הזוכה והרסה אותו לחלוטין. כך טוען מנהל תחנת הדלק שבה נמכר נמכר הכרטיס לפני כחצי שנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היות שהכרטיס הזוכה נרכש בתחנת AMPM בעיר נורווק - דרום-מזרחית למרכז העיר לוס אנג'לס - ב-14 בנובמבר, אותה אישה הייתה אמורה להגיע למשרדי הלוטו עד סוף יום חמישי, ה-13 במאי.

רבים בחברת הלוטו ציפו שהזוכה תגיע למשרדים, אולם מוקדם יותר היום מנהל תחנת הדלק, פרנק, סיפר שבחן את צילומי מצלמת האבטחה מנובמבר, והעובדים מכירים את אותה אישה (שביקשה להישאר בעילום שם). לדבריו, היא חזרה לתחנת הדלק לפני מספר שבועות וסיפרה שהכניסה את הכרטיס הזוכה לכיס, ולאחר מכן היא כיבסה את המכנסיים.

לא ברור עד כמה הסיפור אמין, ולמעשה בכלל לא ידוע אם ניתן לעשות דבר במידה שהכרטיס הזוכה הושמד. עם זאת, דוברת חברת הלוטו - קתרין ג'ונסטון - סיפרה שהם בוחנים את המצב: "כאשר מדובר בפרס גדול כמו במקרה הזה, בייחוד שאיש לא הגיע לקבל את הכסף, עלינו לבדוק את הטענות", היא מסרה.

 

 

מדובר בהגרלת ה-SuperLotto Plus, ועל אף שסכום הזכייה הרשמי עומד על 26 מיליון דולר, לזוכה יש את האפשרות לקבל את מלוא הכסף בתשלום אחד, אך הסכום יורד ל-19.7 מיליון דולר "בלבד".

בחברת הלוטו אף מבקשים מכל מי שרכש כרטיס להגרלה זו (ב-14 בנובמבר) לבדוק האם בכל זאת הם מחזיקים בכרטיס הזוכה (המספרים שהוגרלו הם 23, 36, 12, 31, 13 ו-10): "אנחנו ממליצים לכל מי שזוכה בסכום גדול לחתום על הכרטיס בעט, לשמור אותו במקום בטוח ולקרוא את 'המדריך לזוכה' באתר שלנו כדי להכיר את התהליך הצפוי".

אגב, אם בסופו של דבר הפרס לא יגיע לאותה אישה (או לכל אדם אחר שיציג את הכרטיס הזוכה), החוק קובע כי מלוא הסכום יחולק בין בתי הספר הציבוריים ברחבי קליפורניה.

בחברת הלוטו הסבירו שמדובר בתופעה שמתרחשת לעיתים קרובות, אם כי בעיקר בסכומים נמוכים בהרבה: "למעלה ממיליארד דולרים הועברו למשרד החינוך בקליפורניה בעשורים האחרונים, בעקבות זכיות שבהן איש לא הגיע לקבל את כספו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE