הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התוספים והויטמינים שיעזרו לכם לנצח את הזמן, ולהילחם בהזדקנות
אנטי אייג'ינג הוא לא רק המרדף אחר כל קמט חדש שמתעורר בעור הפנים, אלא בעיקר לנסות ולמנוע את הזדקנות הגוף על ידי שמירה על תפקוד מערכות הגוף. אז איך עושים את זה? באמצעות כמה ויטמינים ותוספי תזונה פשוטים

נכון, כולנו יודעים את זה, הזדקנות היא חלק בלתי נמנע, עליו אין לנו כל שליטה. ובכל זאת, אנו שואפים לעצור או לעכב אותו ככל האפשר. ראשית, חשוב להבין כי קצב ההזדקנות תלוי בלא מעט גורמים שונים, רבים מהם קשורים לאורח החיים שלנו ולתזונה שלנו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעכב את קצב ההזדקנות שלנו היא באמצעות הכנסה של ויטמינים ותוספי תזונה לתפריט היומי שלנו, להם יש כוח אדיר ויכולת להתגבר על רעלנים אשר מצטברים בגופנו, וגורמים לתאים נזק. 

הנה רשימה של ויטמינים ותוספי תזונה שממש כדאי שתכירו, ותכניסו לתזונה שלכם:

1. ויטמין E- מדובר על אחד הויטמינים החשובים ביותר, אשר מתפקד גם כנוגד חמצון יעיל המונע נזקים של רדיקלים חופשיים בגופנו. יותר מכך, ויטמין זה אף תורם למראה עור זוהר וצעיר יותר, זאת בעקבות העובדה כי הוא מונע הקשרות של קולגן. 

2. סלניום- מדובר על מינרל אפקטיבי במיוחד אשר משמש גם כנוגד חמצון. את הכמות הגבוהה ביותר של סלניום תוכלו למצוא באגוז ברזיל, זאת לצד מזונות רבים נוספים כגון דגנים מלאים, דגים, חמאה, ועוד. כמובן כי ניתן ליטול אותו גם כתוסף תזונה. 

3. כורכומין- למעשה, מדובר על החומר הפעיל אשר נמצא בכורכום. אותו חומר פועל ברמת התא, ומשפר את בריאות ונראות העור תוך זמן קצר. המינון המומלץ הוא 1,000 מ״ג ביום, אותה ניתן, ואף מומלץ ליטול באמצעות תוסף תזונה. 

4. ויטמין C- מדובר על אחד הויטמינים היעילים ביותר לשיפור מראה העור, זאת מכיוון שהוא אפקטיבי מפני נזקי חמצון שונים. לכן, הוא גם מגן בפני הזדקנות מוקדמת. אחד היתרונות של ויטמין זה הוא בכך שהוא עוזר להפחית ואף מצליח להבהיר כתמי עור  באזורים שונים. 

5. קולגן- מדובר על חלבון אשר הגוף שלנו מייצר באופן טבעי, אך ככל שגילנו עולה, כך ייצור הקולגן פוחת. תפקידו של חלבון זה הוא להעניק לעור שלנו מראה צעיר, גמיש וזוהר. נטילה של קולגן יכולה בהחלט לעכב תהליכי הזדקנות. 

6. רזברטרול- נוגד חמצון חזק במיוחד, הנמצא בעיקר באוכמניות, אך תוכלו למצוא אותו גם ביין אדום, למשל. הרזברטרול יעיל במיוחד בעיכוב תהליכי הזדקנות בגוף, ואף תורם למראה עור פנים גמיש וצעיר יותר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE