הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ד"ר פאוצ'י איבד את זה? הצהיר כי "המגיפה מעידה על גזענות", בתגובה הסנטור והרופא ראנד פול - "דיקטטור קטן ובור"
מזה זמן מה שד"ר פאוצ'י מתעקקש על המשך מנדט המסכות הן לאנשים מחוסנים והן לילדים קטנים, עתה ד"ר ראנד פול ממדינת קנטקי תקף את הרופא השנוי במחלוקת במילים קשות

היועץ הרפואי הבכיר של הבית הלבן, אנתוני פאוצ'י, הצהיר אתמול (א') כי מגיפת הקורונה חשפה כי ארה"ב היא מדינה גזענית מיסודה.

בשיחה עם בוגרי אוניברסיטת אמורי, הכריז פאוצ'י כי הנגיף גילה את "ההשפעות הבלתי מעורערות של הגזענות בחברה שלנו".

"Covid-19 האיר אור בהיר על כישלונות החברה שלנו", אמר וטען כי אפרו-אמריקאים, היספנים ואינדיאנים רגישים יותר לנגיף בגלל מצבים בריאותיים קיימים שנבעו ישירות מגורמים חברתיים, כולל "גישה לבריאות" ו"זמינות לתזונה נאותה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"למעט מאוד מהתחלואות הללו יש גורמים גזעיים", טען פאוצ'י שבכך ניסה להבהיר כי מדובר ב"גזענות סביבתית".

הוא עוד אמר כי "כמעט כולם קשורים לגורמים החברתיים של הבריאות שמקורם במצבים קשים שחלק מאנשים צבעוניים נמצאים בהם מלידה בנוגע לזמינות של תזונה נאותה, גישה לבריאות ולהשפעות שלא ניתן להכחישן של הגזענות בחברה שלנו".

צפו:

 

בינתיים, הסנאטור ד"ר ראנד פול המשיך למתוח ביקורת על פאוצ'י, וכינה אותו ביום שישי "דיקטטור המתנהג כמו בור כל יום", בכל הנוגע למנדט המסכות.

כשהופיע בפוקס ניוז, הצהיר פול כי לפאוצ'י "כנראה יש את מנת המשכל הגבוהה ביותר עבור מי שמתנהג ממש כמו בור בכל ימות השבוע".

הדברים נאמרו לאחר שפאוצ'י קבע שילדים ימשיכו לעטות מסכות, בהתאם להוראת ראש ה-CDC.

הסנאטור ד"ר פול התנגד ואמר כי "ילדים לא חולים במחלה זו. כאשר הם כן מקבלים את זה, זו צורה קלה. הם לא מעבירים זאת. יש לנו עדות של שנתיים בנושא זה".

"הם [ה-CDC] עדיין מספקים את הנחיות הקייטנות שלהם. הם רוצים שהם יסתובבו במחנה הקיץ עם מסיכה, יעשו דברים מ-2 מטר ", המשיך פול והוסיף" אין שום מדע שמאחורי הוראות אלה, הכל השערות, הכל טוני פאוצ'י, הדרך שלו או הכביש המהיר".

"אדון הדיקטטור הקטן. אם פאוצ'י רוצה שילדים יתלבשו ויחבשו מסכות בכל מקום, הוא צריך להראות לנו את המדע", הדגיש פול.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE