הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמישה חודשים בלבד לאחר האירוסים: אריאנה גרנדה התחתנה
אריאנה גרנדה ובן זוגה, איש העסקים גלטון גומז הפכו את הזוגיות שלהם רשמית ונישאו בטקס קטן ואינטימי הכלל חברים קרובים ומשפחה בלבד. נציגה של הזמרת סיפר כי האירוע היה מלא באהבה ושמחה, והזוג מאושר מתמיד

חמישה חודשים בלבד אחרי שהזמרת אריאנה גרנדה (27) חשפה בפני העולם כולו את טבעת האירוסין המפוארת שלה, הכוללת יהלום ענק ומרשים, התחתנה עם בן זוגה, איש העסקים דלטון גומז (25). השניים החליפו נדרים בטקס אינטימי, הכלל לפי הדיווחים, פחות מעשרים אנשים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, הכל קרה במהירות שיא, כאשר רק בחודש דצמבר האחרון, גרנדה פרסמה בעמוד האינסטגרם האישי שלה תמונה של טבעת האירוסים, והצליחה להפתיע את מיליוני העוקבים והמעריצים. הזוג נצפה יחד בחודש פברואר, ומאז, השאר היסטוריה. 

מקורב לזמרת סיפר כי אריאנה מאוהבת עד מעל הראש, וכי היא מרגישה שדלטון הוא לגמרי האחד שלה. ״הוא בדיוק הגבר שהיא חיפשה. הוא שם את טובתה האישית קודם״, הוסיף. כידוע, השניים אף כיכבו יחד בקליפ של גרנדה, ללהיט המשותף שלה עם הזמר ג׳סטין ביבר ״Stuck With You״. 

בשונה מהזוגיות הקודמת של הזמרת עם פיט דיווידסון, גרנדה הצליחה לשמור על פרטיות הקשר בחודשים האחרונים, אך מפעם לפעם פינקה את העוקבים בתמונה רומנטית ודביקה במיוחד. כזכור, העבר הרומנטי של הזמרת כלל לא מעט עליות ומורדות, כאשר קודם לכן הייתה מאורסת לכוכב SNL, פיט דיווידסון, אך השניים נפרדו כמה חודשים מאוחר יותר.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE