הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנו מאבדים את הקונגרס": גיוס חירום בקהילה היהודית והישראלית -"חייבים לשמוע קולות פרו-ישראליים"
קריאה נרגשת של ראשי AIPAC לקהילה הישראלית והיהודית בארה"ב להתייצב לצידה של ישראל במערכת הפוליטית הסוערת בארה"ב - "זהו רגע המבחן של כולנו"
ברית הפעולה הישראלית אמריקנית (AIPAC) המרכזת במסגרת פעילותה את הקולות הפרו-ישראליים החשובים שבארה"ב יצאה אמש בקריאת חירום מיוחדת ליהודים וישראלים המתגוררים ברחבי ארה"ב לפעול כדי לחזק את תמיכת הקונגרס במדינת ישראל לאור ההטייה האנטי-ישראלית הקשה ההולכת ותופסת מקום מרכזי
א. בתקשורת האמריקנית
ב. בקונגרס האמריקני
ג. ברשתות החברתיות בארה"ב
 
אלה הם שלושת המוקדים שעל פי בכירי 'AIPAC'  - "אנו הולכים ומאבדים בהם שליטה והם חשופים לדומיננטיות מסוכנת של קולות אנטי-ישראליים".
 
הקולות האנטי-ישראליים כידוע נשמעים במיוחד מהאגף הרדיקלי במפלגה הדמוקרטית הלוחץ על ממשל ביידן ועל הקונגרס להביא את ישראל להפסקת אש, במטרה לגרום לארה"ב לשקול מחדש בטווח הארוך את היקף התמיכה הצבאית והדיפלומטית בישראל.
 
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
 
הקריאה הדרמטית לפעול נגד קולות אלה מבקשת מהישראלים והיהודים לחתום על עצומה מקוונת ערב הדיונים הצפויים מחרתיים במועצת הביטחון של האו"ם.
 
הדברים באים על רקע לחץ של גורמים בממשל האמריקני להגיע להפסקת-אש למרות שהטילים ממשיכים ליפול בשטח מדינת ישראל, וישראל עצמה טרם השיגה הכרעה צבאית ברצועה.
 
וזו לשון העצומה
 
"חברים ובני משפחה יקרים, בדיוק סיימנו פגישה בנוגע למצב הקיים בישראל.

בכירים מספרים שכמות חסרת-תקדים של קריאות אנטי-ישראליות מגיעות לשולחן חברי הקונגרס בשבוע האחרון.

הקונגרס ברובו היה פרו-ישראלי והמשיך לתמוך בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה, אולם אנו מאבדים את הקמפיין ברשתות החברתיות.

אנא, התקשרו, שלחו אימייל, שלחו הודעה, שלחו פוסטים, צייצו אל חברי הקונגרס שלכם. הם חייבים לשמוע מהבוחרים הפרו-ישראליים שלהם.

רבים מהססים לתמוך באופן מלא בישראל בגלל הנושאים ההומניטריים בעזה.

אולם פעולות חמאס מסכנות באופן ישיר לא רק את אזרחי ישראל אלא גם את הפלסטינים בעזה. פעולותיו של חמאס ממשיכות לערער את היציבות באזור.

אני יודע שעקבתם אחר החדשות האחרונות בישראל. התמונות והסרטונים מחרידים. למעלה מ-3,100 רקטות וטילים נורו לעבר ערים ועיירות ישראל מאז יום שני.

מיליוני משפחות בילו את השבוע במקלטים, כאשר רקטות נופלות על הראש ומערכת כיפת הברזל המדהימה מיירטת כמה שיותר טילים שהיא יכולה לזהות.

ישראל מעולם לא התמודדה עם יותר מתקפות רקטות בשבוע אחד. ובעוד חמאס מכוון במכוון לאזרחים חפים מפשע, ישנם יותר מדי קולות המאשימים את ישראל ומצדיקים את הטרור של חמאס.

אני מבקש להצטרף אלי, ליצור קשר עם חברי הקונגרס שלנו היום.

*** אנא שלחו את ההודעה ISRAEL למספר 73075. ***

תקבלו טקסט עם קישור לאימייל לקונגרס ותצרפו חברים לגנות את טרור חמאס ולעמוד לצד ישראל.

זה לוקח 30 שניות. וזה ישפיע.

תודה. אנא שתפו זאת עם החברים, העמיתים לעבודה ובני המשפחה.

לחתימה על העצומה לחצו כאן

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE