הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"קיללו ואיימו לאנוס את אשתי ובתי": תקיפה אנטישמית מזעזעת בדרום פלורידה
אריק ומשפחתו הגיעו למיאמי מניו ג'רזי כדי להנות מחופשה קצרה, אולם מוקדם יותר השבוע הם הותקפו ע"י 4 צעירים ממוצא ערבי. למרבה המזל, עובר אורח חמוש הבחין במתרחש וגרם לתוקפים לברוח; ראש העיר: "הם מנסים ליצור תחושת פחד בקרב הקהילה היהודית, אבל הם לא יצליחו. נמשיך לעמוד לצד ישראל"

רשויות החוק במחוז מיאמי-דייד פתחו בחקירה לאחר שמשפחה יהודית מניו ג'רזי נפלה קורבן לתקיפה אנטישמית במהלך חופשתה בדרום פלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אריק אורגן, אשתו ובתו (צילום מתוך פייסבוק)

 

אריק אורגן, תושב העיירה טינק (Teaneck) שבצפון ניו ג'רזי, סיפר על האירוע הקשה שעבר ביום שלישי האחרון בבל הרבור שמצפון למיאמי ביץ'.

בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו הוא כתב על הרגעים שבהם הוא, אשתו ובתו טיילו ברחובות של עיירת התיירות הפופולרית. לפתע, רכב SUV עם "ארבעה צעירים בעלי מראה מזרח-תיכוני" עצרו לצדם והחלו לקלל אותם:

"הם צרחו 'לכו ת**יינו יהודים', 'תמותו יהודים' ו-'לשחרר את פלסטין'", אריק כתב בפוסט ובהמשיך, "אחרי זה הם צעקו שהם הולכים לאנוס [את אשתי ואת בתי], ואז הם זרקו עלינו זבל ובקבוקים".

 

 

בשיחה עם התקשורת המקומית, אריק סיפר ש"הדבר הראשון שעבר לי בראש זה לוודא שאשתי ובתי נמצאות מאחוריי, כדי שאם משהו יקרה אני אספוג את זה ולא הן".

 

 

למרבה המזל, גבר שעבר במקום במכונית האאודי שלו הבחין בתקרית האנטישמית הקשה, ויצא מהמכונית תוך כדי שהוא שולף אקדח שהיה ברשותו. ארבעת הצעירים הבחינו בו ונמלטו מהמקום במהירות:

"אני אסיר תודה על כך שהאיש הזה, זר לחלוטין, לא היסס להתערב ולהגן עלינו", כתב אריק, שהוסיף שהוא פנה למשטרה כדי להתלונן על התקרית.

במשטרה רואים בתקרית בחומרה רבה ופתחו בחקירה, אולם עד כה איש לא נעצר. גבריאל גרוסמן, ראש עיריית בל הרבור, התייחס לתקרית ואמר:

"ישנה מטרה ברורה למתקפות האלה, והיא ליצור תחושת פחד בקרב הקהילה היהודית. למבצעי המתקפה הזו אני רוצה להגיד: דעו לכם שאתם לא תצליחו לעשות את זה. אנו קהילה חזקה וגאה, ונמשיך לעמוד לצד ישראל".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE