הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רופאים חושפים: זה הגיל המקסימלי שאדם יכול לחיות
חיי נצח? אולי כדאי שנתחיל ב-150 שנה , זה המספר המוערך נכון לעתה על ידי מדענים מובילים שאספו כמויות מידע אסטרונומיות מבני אדם באמצעות שימוש בכלי חישוב מתקדמים

חוקרים מאמינים כי זיהו את הגבול העליון של התמותה האנושית: 150 שנים.

זה יהיה קצת מעבר לשיא הנוכחי של בת האדם המבוגרת ביותר שתועדה בהיסטוריה (מלבד מתושלח) - ז'אן קלמנט, שהלכה לעולמה ב-1997 לאחר 122 שנים .

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ז'אן קלמנט, הלכה לעולמה ב-1997 לאחר 122 שנים.

באמצעות כמות עצומה של נתונים רפואיים של מתנדבים בבריטניה ובארה"ב, מדענים חושבים שהם מצאו את הגיל המקסימלי שאנשים יכולים לצפות אי פעם לחיות, כך לפי מחקר שפורסם ביום שלישי בכתב העת Nature Communications.

בינה מלאכותית ניתחה את המידע הקשור לבריאות ולכושר, והחוקרים קבעו כי תוחלת החיים האנושית מבוססת בצורה המשמעותית ביותר על שתי נקודות נתונים: גיל ביולוגי (הקשור ללחץ, אורח חיים ומחלות כרוניות) וחוסן (כמה מהר האדם חוזר למצב נורמלי. לאחר לחץ).

באמצעות ממצאים אלה ומגמות קשורות, החוקרים חישבו כי בגיל 120-150, גוף האדם מראה "אובדן מוחלט" של חוסן, וכתוצאה מכך חוסר יכולת להחלים, על פי הודעה לעיתונות.

"ככל שאנו מתבגרים, נדרש יותר ויותר זמן להתאושש לאחר הפרעה, ובממוצע אנו מבלים פחות ופחות זמן קרוב למצב הפיזיולוגי האופטימלי", אמר מחבר המחקר טימותי ו' פירקוב.

פרופסור אנדריי גודקוב - העובד במרכז הסרטן המקיף של רוזוול פארק, ששיתף פעולה במחקר - הגיב עוד כי הממצא הוא "פריצת דרך רעיונית, מכיוון שהוא קובע ומפריד בין התפקידים של גורמים בסיסיים באורך החיים האנושי ... זה מסביר מדוע אפילו טיפולים יעילים במחלות הקשורות לגיל יכולים רק לשפר את תוחלת החיים הממוצעת, אך לא את המקסימום, אלא אם כן פותחו טיפולים אמיתיים נגד הזדקנות".

החדשות באות על רקע מגמה הולכת וגוברת של ביו-האקינג, או שימוש בשיטות טרנדיות שמתרימות גיל כדי להאריך את תוחלת החיים.

Biohackers ניסו כל דבר, החל בצום ועד להזרקת תרופות הרפס שלא נבדקו.

בשבוע שעבר, טייקון הנדל"ן ארי רסטגר, בן 39, טען כי השימוש השגרתי שלו בדברים כמו טיפול בתאי גזע ומדיטציה בתוך תא היפרברי הביא לכך שגילו הביולוגי הוא 5.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE