הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרופסור בכיר: "חצי מהאמריקאים כבר חסינים לנגיף, ה-CDC מוטה פוליטית, צריך להפסיק את הדמוניזציה למתנגדי החיסון"
קולות חדשים עולים בקרב בכירי הרופאים באמריקה שעד היום נשמעו רק בחדרי חדרים

פרופסור מבית הספר לרפואה של ג'ונס הופקינס אמר כי יש התעלמות כללית לעובדה שיותר ממחצית מכלל האמריקנים פיתחו חסינות טבעית נגד נגיף הקורונה וכי מדובר ב"אחד הכישלונות הגדולים ביותר של ההנהגה הרפואית הנוכחית שלנו”.

ד"ר מרטי מקרי אמר את ההערות במהלך ראיון שנערך לאחרונה, וציין כי "חסינות טבעית עובדת" וזה לא בסדר להשמיץ את אלה שאינם רוצים את החיסון משום שכבר החלימו מהנגיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מקרי מתח ביקורת על "ה-CDC הפוליטי הכי איטי, ריאקציוני בהיסטוריה האמריקאית" על כך שלא העביר בצורה ברורה את העובדות המדעיות על חסינות טבעית לעומת סוג החסינות שפותחה באמצעות חיסונים.

"יש יותר נתונים על חסינות טבעית מאשר על חסינות כתוצאה מחיסון, מכיוון שחסינות טבעית הייתה קיימת זמן ארוך יותר", הדגיש מקרי.

"אנחנו לא רואים זיהומים חוזרים, וכשהם קורים, הם נדירים. הסימפטומים שלהם קלים או חסרי בולטות", הוסיף הפרופסור.

"אנא, התעלמו מההנחיות ל-CDC," הוא הפציר והוסיף "תחיה חיים נורמליים, אלא אם כן אתה לא מחוסן ולא היה לך את הזיהום, ובמקרה כזה אתה צריך להיזהר".

"עלינו להתחיל לכבד אנשים שבוחרים לא לקבל את החיסון במקום לעשות להם דמוניזציה", טען מקרי.

הערותיו של הפרופסור מגיעות בין שפע של תעמולה שנוצרה בתקשורת, המצביעה על כך שחסינות טבעית אינה מספיקה, וכי מי שלא יבחר לקחת את החיסון צריך להיות מנודה חברתית.

אנשי ארגון הבריאות העולמי אף שינו את הגדרת 'חסינות עדר', ביטלו את הקונצנזוס המדעי שלפני COVID אשר טען כי ניתן להשיג חסינות אם מאפשרים לנגיף להתפשט באוכלוסייה, ומתעקשים כי חסינות העדר מגיעה אך ורק מחיסונים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE