הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"כמו בוני וקלייד, רק בני 12 ו-14": קרב יריות בין שוטרים ושני צעירים בפלורידה
כוחות משטרה רבים הוזעקו לבית בעיר דלטונה, בו נער ונערה התבצרו. על אף הניסיונות לשכנע את הצעירים להסגיר את עצמם, הם פתחו באש מרובי קלצ'ניקוב ושוטגאן. השוטרים ירו בחזרה ופגעו בנערה, שפונתה לבית החולים במצב קשה. למרבה המזל, אין נפגעים בקרב השוטרים

נערה בת 14 ונער בן 12 ברחו ממעון לנערים עבריינים בפלורידה, פרצו לבית, גנבו כלי נשק ופתחו באש לעבר עשרות שוטרים, כך הודיע הבוקר (רביעי) משרד השריף במחוז וולוסיה - צפון-מזרחית לעיר אורלנדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש בפלורידה

 

התקרית הקשה אירעה אמש בעיר דלטונה, כ-40 ק"מ ממרכז העיר אורלנדו, והסתיימה רק לאחר שהשוטרים השיבו אש ופגעו בנערה.

למעשה, האירוע החל שעות בודדות קודם לכן כאשר שני הצעירים, ששמותיהם טרם פורסמו, ברחו ממעון לנערים עבריינים. הם הגיעו לבית בדלטונה שבו היו מספר כלי נשק, לרבות רובי קלצ'ניקוב ושוטגאן, מספר אקדחים וכמות גדולה של תחמושת.

 

 

בשלב זה, לא ברור אם השניים מכירים את בעל הבית וידעו שכלי הנשק נמצאים שם, או שמא הם פרצו לבית וממצאו את הרובים ואקדחים במקרה.

 

 

היות שהשניים תקפו את עובדי המעון לפני שברחו, במשרד השריף החלו לחפש אחריהם. תושב השכונה הבחין בניידת שמסתובבת באזור, והוא סיפר ששמע רעשים של זכוכית מתנפצת מאחד הבתים.

בתוך דקות, השוטרים הבחינו בצמד הנמלטים הצעירים בתוך הבית, וכאשר הם פנו בטלפון לבעל הנכס, הוא סיפר שאיש אינו מתגורר בבית כיום. הוא אף דיווח על כלי הנשק, דבר שגרם להקפצת כוחות נוספים של המשטרה.

 

"כמו בוני וקלייד". שריף המחוז, מייק צ'יטווד

 

השוטרים הקיפו את הבית ואחד מהם אף הצליח להתקרב לדלת הראשית ולהניח שם טלפון נייד, במטרה לשוחח עם הצעירים ולשכנע אותם להסגיר את עצמם.

אלא שאז, השניים החלו לפתוח באש לעבר השוטרים: "הם הסתובבו ברחבי הבית וירו לעבר השוטרים מכל מיני זוויות", סיפר מייק צ'יטווד, שריף המחוז, "לא ראיתי אירוע כזה ב-35 שנותיי באכיפת חוק. זה כמו 'בוני וקלייד' בני 12 ו-14".

עוד סיפר צ'יטווד כי בשלב מסוים הנערה יצאה מהגראז' עם שוטגאן וכיוונה אותו לעבר השוטרים. הם דרשו ממנה להניח את כלי הנשק, אולם היא סירבה ושבה אל תוך הבית. דקות בודדות לאחר מכן היא שוב יצאה מהגראז' עם הרובה, והפעם השוטרים פתחו באש לעברה ופגעו בה.

 

חקירת התקרית החריגה נמשכת הבוקר

 

הנערה פונתה לבית החולים והוכנסה לחדר הניתוחים, ומצבה מוגדר כאנוש. במקביל, השוטרים הצליחו לעצור את הנער בן ה-12, שהיה חמוש ברובה קלצ'ניקוב, מבלי לפגוע בו.

"השוטרים שלנו עשו הכל כדי שהאירוע יסתיים ללא נפגעים, והם כמעט נרצחו ע"י ילדים בני 12 ו-14", סיפר השריף במהלך מסיבת עיתונאים לילית, "הם רצו לרצוח שוטרים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE