הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת הקונגרס בהשוואה קיצונית: ישראל וארה"ב כמו החמאס והטליבאן
הדמוקרטית הפרוגרסיבית עילהאן עומאר, שוב יצאה באמירה מעוררת מחלוקת כאשר טענה ל"זוועות בלתי מתקבלות על הדעת" מצד אותן מדינות וארגוני טרור

חברת הקונגרס אילהאן עומאר, הידועה בדעותיה האנטי ישראליות, הציבה את ארצות הברית וישראל באותה משוואה עם הטליבאן והחמאס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עומאר פרסמה ציוץ בחשבון הטוויטר שלה, שם כתבה כי לארה"ב צריכה להיות "רמה גבוהה של אחריות וצדק לכל הקורבנות של פשעים נגד האנושות".

"ראינו זוועות בלתי מתקבלות על הדעת שביצעו ארצות הברית, חמאס, ישראל, אפגניסטן והטאליבן", כתבה בטוויטר.

הציוץ שפרסמה כלל סרטון מתוך דיון בוועדת החוץ בנושא תקציב ואסטרטגיית מדיניות החוץ, שם הפנתה שאלה לשר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, בנושא "פשעי המלחמה". אך בשאלתה, לעומת הציוץ, השמיטה את ההשוואה של ארה"ב לארגוני טרור, ככל הנראה על מנת לא לעורר פרובוקציה. עומאר שאלה את בלינקן, "כיצד ארה"ב מתכננת לעזור לאנשים באזור בהם מתבצעים פשעי מלחמה".

עומאר היא חלק מה"סווקאד", כינוי לקבוצה של שישה חברי קונגרס דמוקרטים פרוגרסיבים, ביניהם אלכסנדריה אוקסיו-קורטז ורשידה טאליב, אשר מחזיקות בדעות חריפות נגד ישראל ולהן השפעה רבה בשיח הליברלי ברחוב, בתקשורת ובממשל עצמו.

בחודש שעבר, בזמן מבצע "שומר החומות" עומאר האשימה את ישראל בביצוע פשעי מלחמה, בזמן שישראל ספגה למעלה מ-4,000 טילים שנורו ללא הבחנה מרצועת עזה למוקדים רבים ברחבי המדינה. כהפסקת האש הוכרזה, כתבה עומאר: "כולנו צריכים להיות אסירי תודה על כך שהפסקת האש תמנע הרג אזרחים וילדים נוספים. אבל מה עכשיו? אנחנו צריכים לתת דין וחשבון על כל פשע מלחמה שנעשה. ואנחנו צריכים להפסיק לתמוך בפשעים כאלה, בעוד שאנחנו לא עושים כלום על מנת לסיים את הכיבוש".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE