הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לזוג המלכותי חושף: ״הארי ומייגן הציגו את התינוקת בפני המלכה אליזבת׳ בשיחת וידאו״
לאחרונה, קיבלו לעולם הנסיך הארי ומייגן מרקל את בתם הקטנה לעולם, שתהיה אחות לארצ׳י בן השנתיים. כעת, מקורב לזוג חושף כי השניים כנראה לא הצליחו להתאפק והכירו את הבייבי החדשה למלכה אליזבת׳ באמצעות וידאו

לפני מספר ימים הגיעה לעולם בתם של הנסיך הארי, והדוכסית לשעבר, מייגן מרקל. התינוקת החדשה עונה לשם לילי דיאנה, והיא כבר עשתה היסטוריה בתור בת המלוכה הראשונה אשר נולדה בארצות הברית, ואף פגשה את המלכה אליזבת׳ באמצעות שיחת וידאו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקורב לזוג המלכותי, סיפר כי הארי ומייגן מתרגשים מאוד. ״הם ממש לא יכלו לחכות שהתינוקת הקטנה תפגוש את המלכה אליזבת׳, וממש מספר שעות לאחר שחזרו מבית החולים, התקשרו למלכה בשיחת וידיאו, והציגו לה את לילי״, אמר.

כזכור, השם הנבחר הינו מחווה הן לנסיכה דיאנה, והן למלכה אליזבת׳ אשר הכינוי שלה במשפחת המלוכה הוא לילי. עוד סיפר המקורב כי הנסיך הארי הינו קרוב במיוחד למלכה אליזבת׳, כאשר הקשר בין השניים הפך קרוב יותר לאחר מותה של אמו.

״היא הייתה ממש כמו אמא בשביל הארי, וכמובן גם עבור אחיו, הנסיך וויליאם. הקשר שלהם הינו חד פעמי וקרוב במיוחד, לכן היה לו כה חשוב שתכיר את התינוקת החדשה, והוא לא יכל לחכות לפגישה אמיתית, אז הוא ומייגן ערכו שיחת וידאו״, סיפר אותו מקורב. 

כזכור, בפברואר האחרון חגגה המלכה אליזבת׳ 95, ואילו זמן קצר קודם לכן, הלך לעולמו בעלה, הנסיך פיליפ, בגיל 99. לפי הדיווחים, הארי ומייגן מתכננים להגיע לבית המלוכה לחגוג יחד עם המשפחה את חג המולד. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE