הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשתו של אל צ'אפו הודתה בסיוע לקרטל הסמים – וצפויה לקבל מאסר עולם
אמה קורונל-אייספורו מואשמת, בין היתר, בהברחה יותר מ-450 אלף ק"ג קוקאין, 90 אלף ק"ג הרואין ו-45 אלף ק"ג מת', ממקסיקו לארצות הברית

אשתו של ברון הסמים אל צ'אפו, הודתה היום (חמישי) באשמה כי עזרה לבעלה לנהל את אימפריית הסמים שלו. היא צפויה להישפט למאסר עולם ולשלם קנס של עד 10 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לבושה במדי כלא ירוקים, אמה קורונל-אייספורו בת ה-31 הופיעה בבית המשפט הפדרלי בוושינגטון והודתה בשלוש עבירות פדרליות במסגרת עסקת טיעון. בין היתר, היא הודתה בקשירת קשר ביודעין ובכוונה להפצת הרואין, קוקאין, מריחואנה ומתאפטמין לאורך מספר שנים ובהיקפים גדולים. כמו כן, הודתה בהלבנת הון ובעסקאות סמים.

התובע אנתוני נרדוזי, אמר כי קורונל-אייספורו "עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם הדרג הפיקודי והשולט" בקרטל "סינלואה", ועזרה בהפצת כמויות גדולות של סמים, בידיעה שהם יוברחו לתוך שטח ארצות הברית.

על פי התביעה, אשתו של אל צ'אפו, אשר מרצה מאסר עולם, סייעה להבריח יותר מ-450 אלף ק"ג קוקאין, 90 אלף ק"ג הרואין, 45 אלף ק"ג מת' וכ-90 אלף ק"ג של מריחואנה.

נרדוזי אמר שקורונל-אייספורו "שימשה כמתווכת" כאשר מסרה הודעות לחברי הקרטל לאחר שבעלה נעצר, וגם קשרה קשר עם בניו כדי "לתכנן ולתאם" את בריחתו של אל צ'אפו מהכלא.

בת ה-31 נעצרה בפברואר השנה בשדה התעופה הבינ"ל דאלס, ומאז הייתה בכלא. המעצר שלה הפתיע רבים מהסיבה שהרשויות לא עצרו אותה עד אז, למרות הידיעה הברורה שהיא מעורבת בקרטל של בעלה. כמו כן, במהלך משפטו של אל צ'אפו בשנת 2019, התובעים אמרו עוד אז שהיא סייעה לו.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE