הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו: הדגן העתיק בעולם שאתם לגמרי חייבים להכניס לתפריט שלכם
בשנים האחרונות, המודעות לתזונה נכונה ובריאה הולכת וגוברת, כאשר דגנים בריאים כמו קינואה, אמרנט וכדומה, תופסים מקום מרכזי בתפריטי תזונה רבים. אך מסתבר, שישנו דגן נוסף, שנחשב סופר פוד, והוא בעל יתרונות בריאותיים רבים ומרשימים ושמו: פוניו

הפוניו הינו בין הדגנים העתיקים ביותר בעולם, ורבים מאיתנו פשוט לא מכירים אותו. אך לאחרונה, החל הזרע העתיק והמיוחד הזה להיכנס ליותר ויותר תפריטי תזונה, ובצדק. הפוניו גדל במערב אפריקה, והוא נחשב לסופר פוד בריא במיוחד, בעל יתרונות בריאותיים מהותיים במיוחד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר על דגן ללא גלוטן ללא כולסטרול, עשיר במיוחד בויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, חלבון, וחומצות אמינו. בנוסף הוא מספק גם ברזל, אבץ, ומגנזיום, אשר מועילים לפעילות סדירה ויעילה של חילוף חומרים בגוף. הפוניו גם אפקטיבי בחידוש תאים, בקיצור, הוא מלא יתרונות בריאותיים. 

לדגן העתיק יש טעם ייחודי, אגוזי, וטעים, כאשר שיטת הבישול הנפוצה ביותר שלו היא ממש כפי שמבשלים אורז לבן, כלומר מים רותחים ועשרים דקות. זה הכל. אם לא השתכנעתם עד עכשיו שלגמרי כדאי לכם להוסיף את הדגן המיוחד לתפריט שלכם, הנה עוד כמה סיבות מרכזיות:

1. מעולה עבור נמנעים מגלוטן וחולי צליאק 

מכיוון שמדובר בזרע ייחודי, ללא כל גלוטן, הוא הופך להיות מעולה עבור מי שסובל ממחלת הצאליק. כמובן כי מדובר על אפשרות נהדרת גם עבור מי שנמנע מאכילת גלוטן בעקבות בחירה או בעיה בריאותית אחרת. 

2. חומצות אמינו

חומצות אמינו הן למעשה אבני הבניין של החלבון והן ממלאות תפקיד מהותי וקריטי בגופנו. מה שמייחד את הפוניו מדגנים אחרים, הוא בעובדה כי הוא מכיל כמויות גבוהות במיוחד של מתיונין וציסטאין, שתי חומצות מרכזיות וחשובות במיוחד, האחת לצמיחה תקינה ובריאה של שיער ושרירים ועור, והשנייה לסנתוז חלבונים בגוף. 

3. כמות גלוקז נמוכה

בשונה מאורז לבן, אשר תורם באופן ישיר לעלייה ניכרת ברמת הסוכר בדם, הפוניו מכיל ערך נמוך במיוחד של גלוקוז. במילים אחרות, לוקח לדגן הייחודי הזה יותר זמן להתעכל, והוא עוזר לגופנו לשמור על רמת סוכר מאוזנת. 

4. מסייע לירידה במשקל

הפוניו עשיר במיוחד בסיבים תזונתיים, כך שהוא תורם לתחושת שובע לאורך זמן רב. כלומר, אתם מרגישים פחות רעבים, ובהתאם לכך, אתם אוכלים פחות, ומשיגים ירידה הדרגתית ובריאה במשקל. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE