הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוסר ראיון מתוקשר עם פרופסור בכיר לרפואה מהרווארד בגלל שהזהיר ש"חיסון צעירים שהחלימו זו טעות ענקית"
סערה ברשת: יוטיוב מחקה סרטון בו ראיון של אחד המומחים החשובים באמריקה לאימונולוגיה בגלל שאמר כי זאת טענות ענקית בשיקול דעת לחסן צעירים שהחלימו ושיש להם נוגדנים

טאקר קרלסון מערוץ פוקס ניוז הטיח הערב האשמות ב'יוטיוב' על שהסיר את הראיון שלו עם מומחה לקרדיולוגיה ואימונולוגיה שאמר שחיסון צעירים שהחלימו מ-COVID הוא טעות.

ד"ר הומאן נורצ'שם הופיע בתוכניתו הפופולרית של טאקר קרלסון בערוץ "פוקס ניוז", במסגרתו אמר הרופא כי חיסון הנוער מסוכן, וכינה זאת "טעות ענקית בשיקול דעת בנושא בריאות הציבור". ד"ר נורצ'שם הוא מנתח לב בדימוס ופרופסור בבית הספר לרפואה בהרווארד, המחזיק גם בתואר דוקטור באימונולוגיה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לטענת נורצ'שם, אין לחסן אנשים צעירים, בגלל העובדה שרובם כבר נדבקו בנגיף והחלימו, כלומר יש להם נוגדנים. בנוסף, צעירים נמצאים בסיכון נמוך למות מהנגיף.

"אם אדם לא צריך או עומד להפיק תועלת מחיסון, או מטיפול רפואי כלשהו, ​​אין לתת לו אותו מכיוון שהוא רק פותח פתח לפגיעה", אמר.

"בנוסף, אנו עושים משהו חסר תקדים במהלך המגפה הזו, והיא שאנחנו מחסנים אנשים באמצע התפרצות שבה הרבה אנשים נגועים באופן סימפטומי או שחלו לאחרונה בזיהומים וזה רק מתכון לאסון כפי שהנתונים מראים".

בתוכנית בה התארח ביום שישי בערב, הסביר קרלסון כי נורצ'שם העלה את חילופי הדברים שלהם ליוטיוב, ושהם הוסרו בגלל הפרת מדיניות הפלטפורמה שבבעלות גוגל בנושא מידע מוטעה בנושא COVID-19.

"להורים אחרים יש זכות מוחלטת לדעת עובדות אלה", אמר קרלסון. "אבל המונופולים הטכנולוגיים כבר לא יאפשרו את הדיון הזה".

הסרטון שהועלה ליוטיוב הוסר ביום שישי ויוטיוב שלחה דוא"ל בו נאמר: "הצוות שלנו בדק את התוכן שלך ולצערנו אנו חושבים שהוא מפר את מדיניות המידע השגוי שלנו. הסרנו את התוכן".

הרופא פנה לטוויטר כדי להודיע ​​על הצנזורה, והודיע כי נאמר לו שהסרטון הוסר משום שהוא "סותר את הסכמת המומחים".

לאחר מכן הוסיף כי "באמריקה כבר לא ניתן להביע דעה מקצועית נבדלת או חוויה אישית".

קרלסון אמר: "מסיבות שאיננו יכולים לדעת בוודאות אך הן מרושעות בעליל ובוודאי שאינן תואמות את הדמוקרטיה המתפקדת, ביג טק כבר לא תאפשר שום שאלה בנוגע לחיסונים, אפילו לא מאימונולוגים מאומנים בהרווארד, שמצטטים נתונים ממשלתיים".

"הם מצנזרים הכל חוץ מדברים משמחים ותעמולה על חיסונים, נקודה," הוסיף לפני שהמשיך לספר על מקרים אחרים של צנזורה מצד מומחים שהופיעו בתוכניתו.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE