הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר המתקפה של אחיותיו: כך אנואר חדיד נתפס לצד בת זוגו
משפחת חדיד כיכבה לאחרונה בכותרות כאשר האב, והאחיות למשפחה, בלה וג׳יג׳י, תקפו את ישראל במהלך מבצע ״שומר חומות״ וגינו את התנהלות המדינה. כעת, לאחר שהרוחות נרגעו, נראה כי האח, אנואר חדיד חוזר לשגרה, וכך צלמי הפפארצי תפסו אותו

אין ספק כי משפחת חדיד הצליחה להפוך בזמן האחרון למבקרת הנוקשה והחריפה ביותר של ישראל, כאשר בלה וג׳יג׳י חדיד פרסמו לאורך המבצע ״שומר חומות״ מספר פוסטים נוקבים וקשים במיוחד בהם נכתבה ביקורת המגנה את התנהלות הצבא הישראלי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז, האחיות נרגעו, ונראה כי המשפחה חזרה לשגרה. כעת, הבן הצעיר של המשפחה, אנואר, נתפס כשהוא מטייל ברחוב יחד עם בת זוגו. כידוע, אנואר חדיד (21) ודואה ליפה (25) יוצאים זה זמן רב, והשניים נראו מאוהבים וקרובים מתמיד. 

השניים צולמו על ידי צלמי הפפארצי כשהם ברחוב, בפיג'מה, לאחר שרכשו כוסות קפה מבית הקפה השכונתי, סמוך למקום המגורים שלהם. דואה, שהיא במקרה חברה קרובה של אחיותיו של אנואר, בלה וג׳יג׳י הציגה לוק נונשלנטי של טייץ, נעלי בית, וחולצה רחבה. 

כזכור, לפני שבועיים, אנואר חדיד שוחח עם ישראלית, שהצליחה להציב אותו באור לא מחמיא במיוחד אשר הוכיח כי לחדיד אין הרבה הבנה או ידע על הסכסוך הישראלי פלסטיני. במהלך השיחה בין השניים, אנואר הדגיש כי הוא לא שונא יהודים או ישראלים, אלא ציונים. 

כאשר אנואר נשאל שאלות אודות ציונות הוא החל לגמגם, מה שהצליח להוציא את הדוגמן הצעיר באור לא חיובי במיוחד. גם אחיותיו, אשר הקפידו לצאת נגד ישראל, לא הפגינו ידע רב בנושא, ובהתאם לכך הצליחו למשוך הרבה אש וביקורת. 



98% לא
2% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE