הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה חוזרת לחיים: רשמית - הוסרה חובת עטיית המסכות ברחבי המדינה, בוטל הריחוק החברתי
המדינה הראשונה באמריקה שסגרה את עצמה - נפתחת מחדש: הסרת המגבלות תחול ראשית על מרחב הפתוח, בעוד בתוך מקומות סגורים ההגבלות יותרו בקצב הדרגתי

קליפורניה תפתח מחדש היום, 15 ביוני, ותאפשר לרוב העסקים להיפתח מחדש בקיבולת של 100%.

גם דרישות המסכה יוסרו עד סוף החודש ורק אירועים מקורים וגדולים יתמודדו עם דרישות של חיסון או עטיית מסכה כך מדווח הלוס אנג'לס טיימס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השינויים בשטחים ציבוריים יהיו דרמטיים עבור המדינה הראשונה להטיל סגר מלא וחובת מסכות בארה"ב, כך אמרה ד"ר ברברה פרר, מנהלת בריאות הציבור במחוז לוס אנג'לס.

"זה ענק עבור מסעדות, ברים, מועדוני לילה, מרכזי בידור משפחתיים ועוד לא יהיו פרוטוקולים ספציפיים... לא יהיו מגבלות קיבולת ולא דרישת התרחקות".

תושבי קליפורניה המחוסנים במלואם נגד COVID-19 יוכלו להפסיק לעטות מסיכות פנים ברוב המצבים, אלא אם כן עסק או מקום יחליטו על דעת עצמם לשמור על חובת המסכות בתוקף.

לעומת זאת, עובדים מחוסנים לחלוטין יצטרכו להמתין עוד זמן מה לפני שיסירו את המסכות במקום העבודה.

'מועצת התקנים לבטיחות ובריאות במקום העבודה' של קליפורניה, הציעה כלל חדש המאפשר לעובדים מחוסנים לחלוטין להפסיק לעטות מסכות ברוב מקומות העבודה רק החל מה-28 ביוני.

בינתיים, מושל קליפורניה גאווין ניוסום הודיע ​​ביום שני כי עובדים שחוסנו לא יצטרכו לעטות מסכות החל מיום חמישי, ה-17 ביוני.

בתוך כך, המדינה תציין את היום המיוחד בהגרלה יוצאת דופן בה יעלו שמותיהם של 10 קליפורנים אשר קיבלו עד כה מנת חיסון בגורל - ויחולק לכל אחד מהם פרס של כ-1.5 מיליון דולר.

פרסים נוספים יוגרלו בשבועות הקרובים, כולל שש "חופשות חלומות" ברחבי מדינת קליפורניה עצמה.

הפתיחה המחודשת מסמנת תפנית דרמטית עבור המדינה הגדולה בארה"ב.

בחורף שעבר, קליפורניה הייתה בין הראשונות להיפגע קשות על ידי הגל השני של המגיפה; אך החל מאביב 2021 היא חוותה שיעורי הדבקה נמוכים דרמטית, עד שהגיעה לרמה הנמוכה באמריקה כולה.

כשהחלה חלוקת החיסונים מוקדם יותר השנה, קליפורניה הייתה המדינה במצב הגרוע ביותר בארה"ב מבחינת חלוקת חיסונים, עכשיו היא אחת מ-13 מדינות מובילות שכ-70 אחוזים מאוכלוסייתן זכו לחיסון.

למרות שקיים עוד חשש מההשפעות של הזן ההודי של נגיף הקורונה, לעת עתה, הקיץ האינסופי של קליפורניה פתוח שוב לעולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE