הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלפי דולרים ליום: זה מה שהאחיות קרדשיאן הוציאו על החופשה המפוארת שלהן
כשזה מגיע לבנות משפחת קרדישאן, נראה שהן לא ממש יודעות לעשות את זה בקטן. לאחרונה, יצאו האחיות לחופשה חלומית באגם טאהו, וכפי שהן רגילות, בחרו בלוקיישן מושלם ומפואר: וילת פאר של דונם וחצי על שפת האגם, כמה זה עלה להן? ריכזנו לכם את כל הפרטים

נראה שעבר לא מעט זמן מאז החופשה המשפחתית האחרונה של משפחת קרדשיאן, ויש לכך לא מעט סיבות: הקורונה, הגירושים של קים מקניה ווסט, מערכת היחסים החדשה של קורטני, וכמובן, הבגידה הדרמטית של בן זוגה של קלואי. כעת, לאחר שהרוחות נרגעו מעט, המשפחה התלכדה, ויצאה לחופשה חלומית. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את החופשה המדוברת תוכלו לראות בפרק האחרון של ״משפחת קרדשיאן״, שהוא כידוע, הפרק האחרון של התוכנית, באופן סופי ומוחלט. המשפחה בחרה הפעם לוקיישן חלומי במיוחד: אגם טאהו היפיפה. וכמובן, כיאה לבנות משפחת קרדשיאן, נבחרה לא פחות מאחוזת פאר ענקית.

האחוזה כללה 17 חדרי שינה, בריכה, ג'קוזי, אולם קולנוע, מקום חנייה לשמונה כלי רכב, 18 חדרי רחצה יוקרתיים, חיפוי עץ בכל החדרים והחללים, תקרות גבוהות, ואם כל זה לא מספיק, האחיות קרדשיאן לא ויתרו על שירותי ספא ומסאג׳, וארוחות יוקרה של שף פרטי. 

ואם אתם תוהים כמה עלה להן כל העונג הזה, מדובר על סכום צנוע של 7,000 דולרים, לילה אחד כמובן. במהלך החופשה קים וקניה עוד יחד, אך לגמרי אפשר להבחין בתחילת הקרע ביחסים, כאשר קימי הייתה במצב רוח ירוד והעדיפה להישאר בחדר במשך רוב הזמן. בינתיים, עברו לא מעט מים בנהר, והשניים נמצאים בהליך גירושים מתקדם. 

כזכור, שמו של קניה ווסט נקשר לאחרונה עם דוגמנית העל אירינה שייק, כאשר לאחר מספר שבועות של שמועות אודות זוגיות חדשה בין השניים, לפני מספר ימים הרשת געשה וסערה לאחר שתמונות פפארצי של השניים פורסמו, כשהם מבלים יחד בצרפת, לכבוד יום הולדתו ה-44 של קניה. מקורבים לראפר מאשרים כי השניים אכן בתחילתו של קשר, אך טרם יצאה הודעה רשמית בנושא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE