הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ: "אני מאמין שדליפת הקורונה מהמעבדה הייתה תאונה איומה"
הנשיא הרפובליקני לשעבר טען בראיון שבעוד שפאוצ'י ופלוסי "רקדו ברחובות צ'יינה טאון" וטענו כי לגזענות ושנאת זרים, הוא למעשה הציל חיים של עשרות אלפי אנשים

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מהמנהיגים הראשונים אשר טענו כי הקורונה דלפה ממעבדה בסין, אמר היום (רביעי) כי הוא מאמין שמגפת הקורונה היא תוצאה של "תאונה איומה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהתייחסותו להתפתחויות האחרונות, אשר מחזקות את תיאוריית הדליפה בקרב מנהיגים והעולם בכלל, טראמפ אמר בראיון ל"האניטי" בפוקס ניוז כי למרות שהמפגה היא "חוויה נוראית" שגבתה את חייהם של יותר משלושה מיליון בני אדם ברחבי העולם, הוא בטוח שמדובר בתאונה.

"אני מאמין שזו הייתה תאונה איומה, אבל עדיין אני מאמין שהיא הגיעה מהמעבדה", אמר. "אני באמת מקווה, ואני מאמין, שמדובר בחוסר מקצועיות. אני מניח שאנשים מסוימים לא בהכרח מסכימים עם זה. הם חושבים שאולי הייתה לכך מטרה נוראית. אבל עלינו לברר עוד על כך, מדוע זה קרה, איך זה קרה, איך יכול להיות שמישהו היה כל כך לא מקצועי ולא כשיר".

האניטי שאל את טראמפ בראיון, "למה אתה חושב שזו הייתה תאונה? הרי יש לנו סרטונים של עטלפים במעבדה הווירולוגית בווהאן – ידענו שהם למדו על וירוס הקורונה, וכעת אנחנו יודעים מהודעות הדוא"ל של ד"ר פאוצ'י כי אכן בוצע מחקר שם".

הנשיא לשעבר אמר בתגובה כי כששמע על המחקר, הוא הפסיק מיידית את המימון האמריקני. "זה התחיל ב-2014 תחת אובמה, וכששמעתי על כך סיימתי את זה מהר מאוד. זה אפילו לא היה לווהאן, זה פשוט היה ששילמנו לסין, שילמנו על המחקרים שלהם. מגוחך".

"עשינו הרבה דברים נגד סין. זה לא שאני רוצה להיות נגד סין, כי היו לי יחסים מעולים עם הנשיא שין ויש לי הרבה כבוד כלפיו. אבל אני אסרתי מאוד מוקדם מסינים להגיע למדינה. ובעוד שאנתוני פאוצ'י וננסי פלוסי רקדו ברחובות צ'יינה טאון וסן פרנסיסקו, וכולם אמרו שמה שאני עושה נובע משנאת זרים, ונוראי, וגזעני, כמה חודשים לאחר מכן, התברר שהצלתי חיים של עשרות אלפי אנשים".  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE