הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קונה כחול לבן: זה המוצר שפריס הילטון רכשה לאחרונה
בשונה מסלבס אחרות מהביצה ההוליוודית, שנוטות לצאת נגד ישראל, כוכבת הטראש פריס הילטון לגמרי מפרגנת. לאחרונה, רכשה יחד עם אחותה, קורקינט חשמלי, תוצרת מותג ישראלי חדש, איתו הצטלמה ברחוב בניו יורק

בתקופה האחרונה, נראה כי לא מעט כוכבים הוליוודים בוחרים לצאת נגד ישראל ולגנות את המדינה ואת הצבא בעקבות הסכסוך הישראלי פלסטיני, ובעיקר בעקבות המבצע האחרון שהתקיים. עם זאת, יש מי שבוחרת דווקא לפרגן לישראל, וזו לא אחרת מאשר פריס הילטון. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר פוסטים ביקורתיים וחריפים מצידן של כוכבות כמו הזמרת דואה ליפה, נטלי פורטמן, וכמובן, האחיות בלה וגיגי׳ חדיד, החליטה פריס הילטון לצנן מעט את האש, ולנקוט באקט ידידותי ומפרגן: רכישה תוצרת כחול לבן. לגמרי גאווה לאומית. 

כמובן כי פריס הילטון יכולה לרכוש כל מוצר שרק תרצה, בכל מחיר שרק יעלה על דעתה, אך כוכבת הטראש בחרה דווקא במוצר תוצרת מותג ישראלי. לאחרונה, הגיעה פריס יחד עם אחותה, לחנות בניו יורק, בה רכשה קורקינט חשמלי, של המותג הישראלי ״Inokim״. 

כמובן כי הילטון לא הצליחה להתאפק והזמינה דגם יוקרתי ונוצץ במיוחד עבורה, הכולל ציפוי של אבני חן יקרות, בעוד שאחותה, הלכה על דגם מעט יותר צנוע. כמובן כי השתיים קיבלו ייעוץ וליווי צמוד בחנות, של בעלי המותג, שני בחורים ישראלים. האחיות יצאו עם קורקינט חדש, וסט אביזרים נלווים, בהנחת סלב כמובן. 

כזכור, לפני מספר חודשים הודיעה פריס כי היא מעוניינת לשמור ביציות, זמן קצר לפני שהתארסה לבן זוגה. כהרגלה, שיתפה כוכבת הטראש את העוקבים שלה, והעלתה לעמוד האינסטגרם שלה את טבעת היהלום הענקית והנוצצת שקיבלה, וכתבה כי היא מאושרת שמצאה את הנפש התאומה שלה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE