הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
Fox News הטילו פצצת אטום: "חשד כבד למעורבות פעילה של סוכני FBI סמויים בתכנון והשתתפות בפעולת החדירה לקפיטול"
לא יאמן, מסמכים משפטיים מבית המשפט הפדרלי חושפים פעילות של מספר סוכני FBI בארגון-העל של "שומרי השבועה" שהיה בחוד החנית של החדירה לקפיטול - סימני שאלה הולכים וגוברים, ראש ה-FBI מסרב להגיב

רעידת אדמה.

מגיש החדשות הפופולרי באמריקה טאקר קרלסון הטיל פצצה בתוכניתו "טאקר קרלסון הלילה", בחשיפת וניתוח תחקיר עיתונאי שבוצע על ידי גוף התקשורת האמריקאי Revolver News בו עולים סימנים המעידים כי סוכני FBI היו מעורבים בארגון פרעות הקפיטול ב-6 בינואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מדוע ישנם עניינים עובדתיים כה רבים שאיננו מבינים לגבי מאורעות אותו היום?", פתח קרלסון בשאלה תמימה למדי לפני שהטיל את הפצצה וציין כי "ממשל ביידן מנע 10,000 שעות של הקלטות מהקפיטול ב-6 בינואר".

מיד לאחר כן פנה קרלסון לניתוח של תחקיר ה-Revolver News שסרק אלפי מסמכים משפטיים העוסקים במהומת ה-6 בינואר.

הניתוח העלה חשד נסיבתי כבד לפעילות אלימה וישירה של סוכנים פדרליים בהתקוממות.

"ה-Revolver שמו לב לדפוס מוזר בחקירה שנמשכה חודשים. באמצעות מחקר קפדני שניתח את גוף המסמכים המשפטיים הקשורים בנאשמים המוחזקים במעצר. נראה למרבה הפליאה כי במקרים רבים, הקושרים האלימים ביותר, המעורבים ביותר, כלל לא מצאו עצמם למול כתבי אישום או מאסר".

"מיד נשאלת השאלה מדוע?"

"האם אנשים מסוימים הוגנו מכתבי אישום משום שמעורבתם ב-6 בינואר נעשתה בהיותם מודיעים מטעם סוכנויות פדרליות".

העלה קרלסון היפותזה שעד מהרה חשף ראיות כי היא גם זו ההגיונית ביותר.

"כידוע לכל, הממשל ממשיך להסתיר את זהותם של גורמי אכיפת חוק שנכחו בקפיטול ב-6 בינואר. לא רק האדם שהרג את אשלי בביט. שכן ממסמכי בית המשפט עולה כי ישנם מספר בלתי-מבוטל של אנשי אכיפת-החוק שהשתתפו בהתפרעות - תוך נקיטת אלימות".

"בעוד הממשל האשים ואיתר רבים מהנוכחים בקפיטול, באופן מוזר, אנשי מפתח שהשתתפו לא הואשמו כלל. התבוננות במסמכים מעידה כי הממשל כינה אנשים אלה תחת השם 'קושרים בלתי מחויבים'. מה זה אומר? ובכן זה מעיד שפוטנציאלית מדובר באנשי FBI שנכחו בקפיטול, ב-6 בינואר", לשון קרלסון.

"למשל, אחד מ"הקושרים הבלתי מחויבים" מזוהה במסמכים ממשלתיים כ"אדם מספר 2" אשר שהה בחדר במלון עם תומס קלדוול - 'המורד הבכיר' במיליציית "שומרי השבועה".

"'אדם מספר 2' הסתער על הקפיטול ב-6 בינואר לצד קלדוול. ומכתב האישום עולה כי קלדוול - בן ה-65 הובל להאמין שיגיע "כוח תגובה מהיר" שנמצא בדרכו ושיובל על ידי "אדם מספר 3", אדם אשר חלק אף הוא חדר במלון עם קלדוול".

"המעניין הוא שאדם 2 ואדם 3 היו מארגני המהומה. והממשל יודע מי הם אך לא מאשימם בדבר. מדוע? אתם יודעים מדוע. הם כמעט לחלוטין עובדי FBI", ביצע קרלסון את האינדוקציה המתבקשת המסבירה מדוע "כוח החלוץ", שכתב האישום נמנע מפרסום שמו, ושתכנן את הפעולה מצד "נאמני השבועה", לא רק שלא מוזכר בשמו, אלא שאינו עומד לדין פדרלי.

קרלסון המשיך, "אז פעילי ה-FBI ארגנו התקפה על הקפיטול ב-6 בינואר על פי מסמכים ממשלתיים. ולא רק שניים. בסך הכל ה-Revolver דיווח על "למעלה מ-20 שותפים אנונימיים שלא הוגש כנגדם כתב אישום. כולם שיחקו תפקיד במזימה, ולא הואשמו באותן פעילויות ובמקרים מסוימים בפעולות חמורות הרבה יותר".

הנציג מאט גייץ (R-FL) בינתיים דרש הסבר רשמי מראש האף-בי-איי כריסטופר ריי לגבי פעילות סוכני FBI במהומות.

ל-Revolver News, בינתיים, נותרו מספר שאלות חשובות לגבי אירועי ה-6 בינואר:

1. בשנה שקדמה ל-6 בינואר וביום עצמו, באיזו מידה שלושת המיליציה העיקריות ('שומרי השבועה', 'הפראוד בויז', ו'שלושת האחוזים') שסומנו על ידי ה-FBI, DOJ, הפנטגון ורשתות החדשות, ואשר תויגו כאחראיים לתכנון ולביצוע מתקפת הקפיטול חוו הסתננות של סוכנים פדרליים?.

2. כמה סוכנים פדרליים או מודיעים בדיוק נכחו בקפיטול במהלך ה"מצור" הידוע לשמצה, וכמה מהם מילאו תפקיד של 'מלשינים פסיביים' או 'מסיתים פעילים'?

3. לבסוף, מכל הקושרים שלא הוגשו נגדם כתבי אישום בגין פשעי ה-6 בינואר, כמה פעלו כמודיעים או כפעילים של הממשל הפדרלי (ה-FBI, המודיעין הצבאי, וכו')?.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE