הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שתקפה את ישראל: ג׳י׳גי׳ חדיד מביעה הסתייגות
כידוע, האחיות חדיד כיכבו בכותרות בשבועות האחרונים, בעקבות פוסטים ביקורתיים וקשים על התנהלות ישראל במהלך מבצע ״שומר חומות״. לאחרונה, במהלך ראיון הבעיה ג׳יג׳י הסתייגות ואמרה כי ייתכן שהיא אינה מבינה מספיק בשביל לדבר על הסכסוך הישראלי פלסטיני

כבר זמן לא קצר משפחת חדיד לוקחת חלק פעיל במאבק הפלסטיני, באמצעות פוסטים אשר מגנים את ישראל, כאשר האחיות למשפחה נמצאות בחזית המתקפה. ואם זה לא מספיק, לאחרונה החליטה ג׳יג׳י חדיד להעביר ביקורת גם על ראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, השתתפה ג׳יג׳י בראיון, במהלכו דוגמנית העל דווקא הסתייגה מעט בביקורת הקשה שהעבירה על ישראל. חדיד סיפרה על חווית ההורות שלה, כאשר בחודש ספטמבר האחרון היא ובן זוגה, זאין מאליק, קיבלו לעולם את בתם הראשונה העונה לשם קאי.

״אני וזאין מדברים על הזמן על האופן בו נרצה לגדל ולחנך את קאי. מאוד חשוב לנו שיהיו לה ערכים וכבוד, וכמובן שתהיה לה המורשת שלנו. אני וגם זיאן דור ראשון של ערבוב גזעים, ואין ספק כי אנחנו מרגישים את הגשר הזה״, סיפרה.

״אני נוטה למחות עבור המורשת הערבית שלי, אבל לעיתים אני מטילה ספק בדברים ומבינה כי ייתכן שאני מנצלת את הפרוולגיה שלי כאישה לבנה. כלומר אני שואלת את עצמי אם אני יכולה לדבר בשם הצד הפלסטיני שקיים בי, או שאולי לא חוויתי מספיק בשביל למחות?״, שאלה חדיד.

זוהי הפעם הראשונה שג׳יג׳י חדיד עוצרת לחשוב, ולמעשה מביעה סוג של הסתייגות מהאמרות הנוקבות והקשות שהבעיה בשבועות האחרונים על הכיבוש והצד הפלסטיני. כזכור, הפוסטים שהעלתה דוגמנית העל גינו את הצבא הישראלי, והצליחו לגרור לא מעט תגובות מצד עוקביה, משני צדי המטבע. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE