הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף עידן החושך - האמנם העולם השתגע או שכך נראות פעימותיו אחרונות של האופל?
התקופה דרך עיניה של ברוריה לב-אור, חוקרת תקשורת המתעניינת מזה זמן רב במתרחש בעולמנו המשתנה

בשנה האחרונה, עם כניסת הקורונה לחיינו, העולם שינה מסלול.

בכל פינות הגלובוס נדחקו אל הקצה ואותגרו בני אדם שמצאו עצמם בתוך ערבוביית פחד וחרדה.

במקום זה נחשפתי לפתע לעושר של מידע עצום שסיפקו רופאים, זוכי פרסי נובל, ואחיות מהשטח שסיפקו אינפורמציה שהרחיבה וסתרה את הנראטיב של ערוצי התקשורת המקובלים. 

נוכחתי לגלות, שמאחורי המסכים מתרחשים דברים ושבתוהו שאנו חווים טמון עתיד מזהיר השועט לעברינו בצעדי ענק. 

הבחירה לשחות נגד הזרם אינה פשוטה, אם מבחינה חברתית ואם משום הקושי בהתנהלות למול העולם הישן, אך התקווה והאופטימיות שהגיעו עם תובנות הללו, היו שוות זאת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקשורת ככלי לתכנות האדם

משחר קיומנו שמענו כי יצר לב האדם רע מנועריו, ראינו שנאה בין דתות, מדינות, ועמים וידענו ששחיתות וכסף שולטים בעולם, אך לא נמנענו מלהעניק תמיכה ואישור כמעט-אוטומטי לכל מהלך של משבר או איום.     

האדם אינו קשה לתכנות ולהפחדה וניתן להצדיק למולו מעשים רבים ככאלה הנעשים "לטובתו וביטחונו". 

בתקופה בה לתקשורת הממסדית שליטה כמעט מוחלטת ויכולת להגדיר ולעצב את תודעתנו ואת המציאות, באמצעות קביעה לאילו תכנים נחשף ולאילו לא, מהי האמת ומהו השקר, הרי שאם דבר-מה אינו בחדשות, אזי מדובר בחלק מתיאוריית קונספירציה.

התקשורת הממסדית מפחידה אותנו ובשל אמונה עיוורת במציאות המשתקפת דרכה, מפעילה אותנו בעד או נגד, ואף אחד כנגד השני. 

לערוציה השפעה רבה בעולם שבו הכסף קובע. ערוצים אלה לא אחת משרתים אינטרסים חבויים של חברות פרטיות, ובמקרים רבים כלי התקשורת "האובייקטים" הם עצמם חברות פרטיות. בשני המקרים, אלו ואלו לא חתמו עימנו על חוזה המורה להן לדווח את האמת.           

במהלך המגיפה, נפתחו בפני הממסד וזרעותיו התקשורתיות הזדמנויות להצדקת מהלכים לא שגרתיים; מהגבלת זכויותינו ועד לצורות הצבעה חסרות תקדים.

לדוגמה, בבחירות 2020 לנשיאות ארה"ב הוענקה לגיטימציה להצביע דרך שירותי הדואר ללא הצגת ת.ז - מצב שאיפשר פירצה להטיית התוצאות.

נוכח הוראות השעה (הגבלת התקהלויות/ ריחוק חברתי) היה לכך הסבר הגיוני וגם הנוכחות הנמוכה של דמוקרטים באספות-בחירות הוסברה ע"י כך.

הרשתות החברתיות העניקו מימד נוסף לדיווחי החדשות הממוסדים בזכות תצלומים, סרטונים ודיווחים מהשטח.

הם סיכנו את מערכת השליטה המוחית של המדיה הותיקה ועם תחילת המגיפה, כשהתקשורת העולמית העבירה את מסר הנגיף המסוכן, והעולם נסגר, החל מסע הכפשות וצנזורה נגד כל דבר שסתר את הנרטיב, וכל טענה שביקרה אותו הוגדרה כפייק ניוז.

חשבונות נחסמו, אנשים נעצרו או פוטרו מעבודתם בשל דעותיהם השונות, ונוכחנו לגלות שאנו, מי שבמשך שנים חיינו באשליה של חיים במדינות דמוקרטיות, לא רחוקים ממציאות טוטליטרית.

הנושא החם היום תחת צנזורת ה"פייק ניוז", הינו ד"ר אנתוני פאוצ'י והמסקנות הנובעות מהמיילים האישיים שלו בהם ניתן לראות קשרים ארוכי-שנים בינו ובין המעבדה בווהאן ואת המחקרים המשותפים, שמומנו על ידי כספי המיסים של אזרחי ארה"ב בהוראתו.

אנתוני, הינו המומחה המרכזי שהנחה את משבר הקורונה ושהחלטותיו נקבעו כאמת נחרצת והשפיעו על העולם כולו. 

במשך תקופת המשבר, כל טענה שעלתה מנגד או הטילה ספק בהנחיותיו, הוכפשה והוגדרה כשקר מסוכן לבריאות הציבור.  

האמת שנחשפה עתה, מעלה שאלות נוספות, אך העיקרית בעיני היא, האם יש עוד נושאים שהטעו ועדיין מטעים אותנו דרך המדיה הממוסדת והרשתות החברתיות?

בימינו, כשחברות ביג-טק איחדו כוחות והפכו לגוף מתואם הנעזר בחברת "בודקי העובדות" "POLITIFACT" ואף עבור מנוע החיפוש של גוגל נוצרה האחדה של כוח רב-השפעה בידי מעטים שבידיים הלא נכונות עלול להיות מאוד מסוכן.  

אם מבינים את התמונה הגדולה, לא מפליא לגלות, שבעלי חברות הביג-טק תרמו כספים רבים לקמפיין הדמוקרטי בבחירות 2020. לאלו שדחפו הגבלות קורונה וחיסונים ושחלק מהם בעלי אחזקות בחברות אלה. במקביל גדלו רווחיהם בזמן הקורונה בעוד כלכלת העסקים הקטנים קרסה.

כיום, לאור חוסר האמון בתקשורת הממסדית ובפוליטיקאים, החלו רבים לעקוב אחר ערוצי חדשות פחות מוכרים. 

ערוצים כמו "NTD " שפועל ברשת בשפה האנגלית ובעברית, "NEWSMAX" והמגזינים "The True Defender" , ו-"THE EPOCH TIMES".  

במדיה הממסדית Tucker Carlson עם תוכניתו בפוקס ניוז, וכך גם ערוץ 'SKY NEWS אוסטרליה' שמפתיע באחרונה עם מידע פורץ-דרך שלרוב עדיין מצונזר. 

בערוצים אלה נחשפות ידיעות שאם וכאשר הן מגיעות לערוצי החדשות המקובלים, מוצגות עם כותרת מסולפת או דיפלומטיות המדגישות את הטפל.

ישנן סברות רבות בנושאים הקשורים בעתידינו ובדברים הקורים מאחורי הקלעים, שדרך מסכי התקשורת מוצגים כפנטזיה דמיונית בדויה או סרט אימה הוליוודי ואם בכלל: אך בפועל, המתעניינים מוצאים עצמם נחשפים למסה של שינויים לטובה.

כגון: ראשי תאגידים שיורדים מתפקידם, ממשלות שקורסות, שופטים שנעצרים, כתבים פורשים, בתי מלוכה המתפרקים ומאבדים מאחיזותיהם. תחנות תקשורת ממסדיות המצטמצמות ומבטלות תוכניות, סחרחורת מעצרים בנושאי פדופיליה וסחר בבני אדם ועוד.

במקביל למערכות בורסאיות העומדות על כרעי תרנגולות ואף תביעות-ענק נגד ה-CDC וה-WHO.

דברים אלה מקבלים זמן שידור רק כשכבר אין ברירה ומתוך אינטרס לשמר את שמם של כלי התקשורת כמדווחי אמת.  

אם אכן מגדל הקלפים קורס עתה ו''שולף אקדחיו'' ומשבריו והפחדותיו, הרי שזה במטרה להסיח דעתנו לדחיית מועד ועוצמת נפילתם.

לכן ברגעים אלה זוהי אחריותנו ואף חובתנו להיות פתוחים לחקור ולהטיל ספק בכל. 

אמנם רוב הפלטפורמות ומנועי החיפוש שבשימושנו שייכים להם, אך ישנן דרכים נוספות למציאת תכנים.

למשל, מנוע החיפוש DUCK DUCK GO ופלטפורמת הטלגרם, שאינה מיועדת רק לפושעים ולרכישת סמים, כפי שהרגילו אותנו לחשוב.

לכל הרואים והעוקבים אחר המתרחש מאחורי הקלעים, יש אמונה חזקה שעולם טוב יותר בפתח: עולם של אנשים שמחים (כמה שזה נשמע מופרך) שבו מתקיים שלום עולמי, שכסף לא חסר, שהאוויר והמים נקיים, שפטנטים לטכנולוגיות מהפכניות מאנרגיה חופשית ועד ריפוי, ישוחררו ויותאמו לשימושנו, ועוד הרבה טוב הנראה באופק.               

גם אם המסע אינו קל ואינו מסתיים ברגע, אנו בדרך הנכונה.

נצלו את זכותכם לדעת את כל האמת.

פיקחו עיניים והשקיעו רגע מזמנכם לבדוק את כל הצדדים של העובדות המוצגות לנו כ"חד משמעיות", במיוחד לפני שתבחרו מתוך פחד, לחצים וסנקציות, לוותר על זכויותיכם הבסיסיות ועל מוחכם וגופכם.

שימרו על עצמכם, עד שנסיים את המסע הדומה באופיו לתעלת הלידה.

מסע הכרוך באי וודאות, חושך ובכאבי צירי לחץ, אך מנקודת מבטי בקצה ממתין לנו האור.

 

קישור למחקר רפואי חדשני  https://youtu.be/mBL9pS6GMdA.                        

קישור לכתבה עדכנית המרחיבה עוד את דברי מערוץ הטלויזיה SKY NEWS https://www.skynews.com.au/details/_6258355702001

קישור למסיבת העיתונאים של הסנאט בנושא המיילים של ד"ר אנתוני פאוצ'י ועל הצנזורה אשר נעשתה מטעם חברות המדיה. https://youtu.be/UGEE0_3vP_0

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE