הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שעוררה סערה בטוויטר כריסי טייגן מתנצלת: ״איך לא הבנתי שאין לי זכות לדבר כך?״
לאחרונה, שלל ציוצים של דוגמנית העל כריסי טייגן צפו מחדש ועוררו סערה ברשת. כעת החליטה הכוכבת להביע התנצלות באופן פומבי ואמרה כי גם לסלבס עם מיליוני עוקבים אין לגיטימציה לכתוב פוסטים מרושעים שיכולים לפגוע באנשים

דוגמנית העל כריסי טייגן היא ללא ספק אחת הדמויות המתוקשרות ביותר בטוויטר, כאשר היא מתאפיינת בעיקר בציוצים אישיים, חשופים, ומעוררי מחלוקת. לאחרונה, הודעות נבזיות ששלחה לכוכבות כגון לינדזי לוהן וקורטני סטודן נחשפו מחדש, ועוררו סערה ברחבי הרשת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסתבר כי טייגן כתבה לסטודן כי היא צריכה להתאבד, זאת לאחר שהתחתנה בגיל צעיר עם השחקן דאג האצ'יסון שהיה בזמנו בן חמישים. מאז הדוגמנית ניסתה לשמור על פרופיל נמוך, אך לאחרונה החליטה להתנצל באופן רשמי ופומבי. 

״אני יודעת שעשיתי טעות ואני צריכה לשמור על פרופיל נמוך, אבל אני רוצה שתדעו שעברתי כמה שבועות של חשבון נפש במהלכם חשבתי על מה שעשיתי. אני מרגישה חרטה עמוקה ובושה על הדברים שאמרתי״, כתבה.

״אני מתביישת בכמה שכתבתי, ורק עכשיו אני מבינה את הכאב שגרמתי לאותן נשים. אני לא מבינה איך יכולתי לעשות את זה״, סיכמה. סטודן הגיבה לפוסט של טייגן וכתבה כי היא מקבלת את ההתנצלות שלה, על אף שחסמה אותה בטוויטר. 

״היום אני מבינה שהרגשתי חוסר ביטחון עמוק, ניסיתי להרשים בשביל להרגיש טוב יותר עם עצמי, כעת אני רק נבוכה ועצובה. אני לא מבינה איך לא עצרתי לחשוב לפני, איך חשבתי שיש לי זכות לכתוב מילים כאלה״, כתבה טייגן בפוסט ההתנצלות.

עוד הוסיפה ואמרה כי כיום היא נמצאת בטיפול, והיא משתדלת לעבוד על עצמה בשביל להיות אדם טוב יותר. הפוסט של כריסי זכה ליותר ממיליון לייקים, ולא מעט תגובות מעודדות ומפרגנות, ביניהן של בעלה, זמר ג׳ון לג׳נד. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE