הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שיצאה נגד ישראל: זו התמונה המפתיעה שבלה חדיד פרסמה
כידוע, דוגמנית העל בלה חדיד מנצלת כל הזדמנות להעביר ביקורת ולגנות את ישראל, אך לאחרונה הצליחה חדיד להפתיע את מיליוני העוקבים שלה כאשר העלתה תמונה חדשה לעמוד האינסטגרם שלה בה היא מתאמנת בחדר הכושר, ועליה שרשרת עם תליון בצורת ישראל

כידוע, האחיות חדיד לא מפספסות הזדמנות להתגאות בפלסטיניות שלהן, ובחודשים האחרונים הן אף דואגות להעביר ביקורת ולגנות את ישראל, כאשר הן העלו עשרות פוסטים הקוראים לשחרור העם הפלסטיני הנמצא תחת הכיבוש הציוני. כעת, בלה חדיד, עשתה צעד מפתיע במיוחד, והצליחה לעורר סערה בעמוד האינסטגרם שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חדיד פרסמה תמונה בה היא מופיעה בחדר הכושר, בבגדי ספורט צמודים, ושרשרת זהב עם תליון בצורת מדינת ישראל. התמונה הצליחה להפתיע את מיליוני העוקבים של הדוגמנית, ותוך זמן קצר, הפוסט זכה לאלפי תגובות.

בלה לעומת זאת, סבורה כי מדובר בתליון בצורה של מדינת פלסטין, ואכן חלק מהתגובות כינו את חדיד ״מלכת פלסטין״. על אף העובדה כי התמונה של דוגמנית העל הצליחה לגרור לא מעט תגובות ולייקים, וכמובן, גם ביקורות, בחרה בלה לא להגיב באופן רשמי על השאלות והמסקנות של העוקבים. 

כזכור, אחותה של בלה, ג׳יג׳י, התראיינה לאחרונה, כאשר במהלך הראיון אמרה כי לאחר מחשבה הגיעה למסקנה כי ייתכן שהיא לא עברה מספיק בחיים על מנת להבין מה בדיוק מתרחש במדינת ישראל, ובעיקר מה מתרחש בסכסוך המורכב בין הישראלים לפלסטינים. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE