הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום הולדת שמח: זה הסכום המוגזם שסקוט דיסיק הוציא על מתנת יום הולדת לבת זוגו
אמיליה המלין וסוקוט דיסיק מתחזקים זוגיות מתוקשרת ולוהטת במיוחד בחודשים האחרונים, על אף התגובות הציניות של הסביבה ופער הגילאים בין השניים. כעת, סקוט החליט לפרגן במתנת יום הולדת מוגזמת במיוחד, שעלתה לו כמה אלפי דולרים

לאחרונה, חגגה בת זוגו של סקוט, הדוגמנית אמיליה המלין, יום הולדת עשרים, ולכבוד החגיגה רכש עבורה צילום של הצלם המפורסם הלמוט ניוטון, אשר ידוע בשל צילומי עירום נשי אמנותיים. הצילום חתום, וגרם לסקוט להוציא מחשבון הבנק שלו סכום צנוע של 57,000 דולרים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה המדוברת נחשבת לאחד הצילומים המפורסמים והפרובוקטיבים ביותר של הצלם, בו ניתן לראות דוגמנית לבושה בגרביונים ובלייזר כשהיא על אוכף אשר מונח על כורסא. הצילום הינו בשחור לבן, כאשר ניוטון צילם את התמונה במיוחד לכבוד מהדורת ווג פריז חגיגית בשנת 1976. 

כזכור, בחודש מאי האחרון, דיסיק בעצמו חגג יום הולדת 38, וכפי שהוא יודע לעשות, ערך חגיגה מפוארת ומנקת עיניים, כאשר בזמנו אף פרסם כמה תמונות מהמסיבה, כשהוא מופיע לצידה של אמיליה, כשהם נראים מאושרים וצמודים מתמיד. 

לכבוד יום הולדתו של סקוט, אמיליה פרסמה פוסט מרגש וחגיגי באינסטגרם בו כתבה: ״יום הולדת שמח אהובי, אתה מאיר את חיי והופך את עולמי לטוב יותר. אני לא יכולה לדמיין מה הייתי עושה בלעדייך״. 

מקורבים לזוג טוענים כי השניים מאוהבים עד מעל הראש ומסתדרים מעולה יחד. חבר של סקוט אף חשף לפני מספר שבועות כי הוא בהחלט רציני לגבי אמיליה ואף הוסיף: ״סקוט ואמיליה לא מרגישים את הפער הגילאים ביניהם, היא מאוד בוגרת לגילה והם מסתדרים נפלא״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE