הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סלפי רומנטי מונציה: קייטי פרי ואורלנדו בלום מציגים זוגיות מושלמת
מספר חודשים לאחר שהביאו לעולם את בתם הראשונה, החליטו הזוג הלוהט ביותר בביצה כרגע לעזוב הכל, ולטוס לאחת הערים הרומנטיות בעולם, ונציה. השניים צילמו סלפי רומנטי ושיתפו את מיליוני העוקבים שלהם באירוע החגיגי

זמרת הפופ קייטי פרי, וכוכב שודדי הקאריביים, אחד הזוגות החמים ביותר בהוליווד, יצאו לאחרונה לחופשה ראשונה מאז הביאו לעולם את בתם הראשונה, והם בחרו בלוקיישן מושלם וחלומי במיוחד, ונציה אשר באיטליה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההורים הטריים סיפרו כי נהנים מהחופשה, עדות לכך ניתן לראות בסלפי חגיגי שהחליטו לשתף עם העולם, והצליחו לגרום לכולנו בתמונה. בסלפי המדובר השניים נמצאים בלב העיר, כשהם נראים מאושרים, נינוחים, ורומנטים במיוחד. 

כזכור, לפני מספר שבועות, נשאל בלום מה התדירות שהוא וקייטי מקיימים יחסים מין, והוא השיב ״לא מספיק״. תוך זמן קצר הבין השחקן כי הוא השיב תשובה לא בדיוק פוליטיקלי קורקט, ומיהר להסביר: ״טוב, מצד שני, כרגע נולדה לנו בת״. 

בתם של פרי ובלום עונה לשם דייזי לאב והיא נולדה ב-28 באוגוסט האחרון, כלומר ממש בקרוב תחגוג שנה. כאמור, מדובר על הבייבי הראשון של הזוג, כאשר לבלום בן נוסף מנישואים קודמים לדוגמנית מירנדה קר, העונה לשם פלין והוא בן תשע. 

בזמנו, השניים היו מרוגשים במיוחד סביב הלידה של בתם הראשונה, ואף פרסמו פוסט בנושא וכתבו: ״אנו גאים להציג את הצאצאית הראשונה של הרצון הטוב שלנו. אנו מרגישים ברי מזל, עברנו לידה שלווה ונעימה, ואנו מצפים לגדל את דייזי הקטנה יחד״.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE