הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן ג׳ון סטאמוס: ״לא הייתי יכול להיות אבא אם לא הייתי נגמל מאלכוהול״
השחקן ואשתו, קייטלין מקיהו, קיבלו לפני שלוש שנים את בנם הראשון לעולם. כעת, חושף השחקן במסגרת ראיון חדש כי רק בגלל שהצליח להיגמל מההתמכרות שלו לאלכוהול הרגיש מוכן להיות אבא לראשונה בחייו

 השחקן ג׳ון סטאמוס נגמל מאלכוהול לפני כ-6 שנים ומאז, לפי דבריו, הוא נקי לחלוטין. ״מעולם לא הייתי יכול להיות אבא אם הייתי ממשיך לשתות״, מספר השחקן. כזכור, בשנת 2015 הואשם סטאמוס בנהיגה בשכרות, מה שהוביל אותו לאשפז עצמו במוסד גמילה, בו היה במשך חודש ימים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטאמוס ומקיהו התחתנו בשנת 2018, בחודש פברואר, וזמן קצר מאוחר יותר הביאו לעולם את בנם הראשון, בילי. ״להיות הורה זו הקרבה, אתה לא מקבל על זה כלום בתמורה. כלומר לא תקבל גביע, או פרס. כמובן שילד שמח יעניק לך אהבה, הערכה, וזה הרבה״, סיפר סטאמוס. 

״אני חושב שזה מיוחד שהילד שלך הוא למעשה הגרסה הטובה יותר של עצמך. הוא יפה יותר, חכם יותר, שמח יותר. בילי הוא אור גדול בחיים שלי, ואני מודה לו על כך״, אמר. עוד הוסיף וסיפר כי היה משוכנע שלב מסוים כי לעולם לא יהיה אב, בעקבות ההתמכרות שלו לאלכוהול. 

״רציתי להיות אבא כל החיים שלי, אבל היו רגעים בחיים שלי שפשוט חשבתי שזה לא יקרה. היום אני פשוט אסיר תודה. היום הכל סובב סביב בילי, הוא הכי מקסים בעולם, ואני אוהב אותו מאוד״, סיכם השחקן.



4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE