הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיפור התבגרות נוגע ללב: ״הכל נורמלי״ הולכת לשבור לכם את הלב
הסדרה האירית החדשה היא עיבוד לספר של הסופרת סאלי רוני, והיא מציגה סיפור כביכול שגרתי: שתי דמויות מאוהבות, מגלות את האתגרים והקושי שמגיעים עם התבגרות. אך העלילה מצליחה להתעלות על עצמה ולייצר תוכן אנושי, מינימליסטי ואיכותי, כזה שאי אפשר להפסיק לצפות בו

סדרת הדרמה החדשה ״הכל נורמלי״ היא בדיוק מסוג הסדרות שאסור לכם לפספס. מדובר על עלילה עדינה, אינטליגנטית, סוחפת, ואותנטית, כזו שתשבור לכם את הלב, תאחה אותו, ואז תשבור שוב. מדובר על עיבוד של הסופרת סאלי רוני, לספר שלה שיצא בשנת 2017, והפך ללהיט בינלאומי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


על פניו, לא מדובר על עלילה מורכבת מדי, סך הכל עוד סיפור התאהבות פשוט בין שתי דמויות, קונל ומריאן. העלילה עוקבת אחר השניים מימי התיכון, ועד ימי הקולג׳. הזוג הצעיר והמאהוב נאלץ להתמודד עם אתגרי החיים, ואתגרי ההתגברות בפרט.

מתחת לפני השטח, הסיפור עוסק גם בפערי מעמדות, כאשר מריאן מגיעה מבית עשיר, אך חסר אהבה, ואילו קונל הינו ספורטאי מקצועי, אך חולם להיות סופר. ואם זה לא מספיק, אימו עובדת כמנקה בביתה של מריאן, מה שמעניק רובד של מתח נוסף למערכת היחסים שלהם.

הסדרה מתמקדת ללא חשש, ואופן די מובהק, במערכת יחסים בין השניים, ומצליחה לרתק את הצופה לאורך כל הדרך. כלומר במידה מסוימת, אפשר לומר שהסדרה מצליחה לעשות את הבלתי אפשרי, לשמור על סקרנות ומתח גם בעלילה קטנה ומינימלית. יותר מכך, היא מעניקה לפרקים תחושה של בהירות ואותנטיות.

״הכל נורמלי״ היא סדרה על אהבה, על התבגרות, על פערי מעמדות, וכל פרט (כגון הצילום, התפאורה, הדיאלוגים, הפסקול) מצליח לחזק את הנושאים המורכבים האלה. גם הבימוי רגיש וחכם במיוחד, ומצליח לאחד את הכל לכדי יצירה שלמה ומעניינת.

כאשר השניים מגיעים לקולג׳ הסדרה הופכת מורכבת ומדכדכת יותר, כאשר האתגרים שהחיים מזמנים לזוג הצעיר הולכים וגדלים. במובן הזה אפשר לומר שהסדרה כמעט מתחלקת לשניים, אך שהחלק הראשון לא נופל באיכותו מהחלק השני. 

הסדרה היא הרבה מעבר לעוד סיפור התבגרות, ולמעשה היא מצליחה להיות מרעננת במיוחד בז׳אנר כה שחוק ומוכר. הדמויות הן בלתי נשכחות, אותנטיות ורגישות, ותוך מספר פרקים בלבד, מבלי שתשימו לב, כבר תהיו עמוק בתוך הסדרה, ולא תרצו (או תוכלו) להפסיק. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE