הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופשבוע מדמם בקווינס: שני מקרי רצח מזעזעים בתוך המשפחה
בסוף שבוע קטלני אחד בניו יורק, נרצחו ילד כבן שבעה חודשים, ואישה בת 27 - שניהם בידי בני משפחה

שני מקרי רצח מזעזעים בתוך המשפחה, באותו היום בניו-יורק: ביום חמישי, אם צעירה מרובע קווינס הואשמה בהריגה, לאחר שבנה בן השבעה חודשים גווע ברעב. קמרי גאריקס מת ב -30 באוקטובר, באשר משקלו היה כמחצית ממשקלו הרגיל של תינוק בגילו, על פי נתוני התיחה שלאחר המוות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרלה גריקס לאחר שאותרה בניו ג׳רזי

 

קמארי סבל מתת-תזונה ממושכת, והפתולוג קבע באפריל כי מותו הוא תוצאה של רצח. אמו, קרלה גאריקס, שינתה את הדיאטה של ​​קמארי מחלב אם לפירות, ירקות ואגוזים בגיל חודשיים, אך היא כמעט לא האכילה אותו ולא ביקשה סיוע רפואי, לפי טענות התביעה נגדה.

נתיחה שלאחר המוות הראתה תת תזונה קשה, התייבשות, אובדן מסת שריר ופיזור עצם, יחד עם כבד מוגדל, זיהום נרחב בכליות וקריש דם. יום לאחר מותו של קמארי, עובדים סוציאליים משירותי הרווחה המקומיים נסע לדירתה של אמו כדי להעביר למשמורת המדינה גם את בתה הגדולה, סול, בת השנתיים. אבל הילדה והאם לא היו בנמצא כשהם הגיעו לדירה. הם נמצאו כמה ימים לאחר מכן, במוטל דרכים  בהאקנסק, ניו ג'רזי. כתב האישום של גאריקס הוגש ביום חמישי בבית המשפט העליון בקווינס.

 

באותו היום, 16 שנים מאסר נגזרו על בעל שתלטן, על הריגת אשתו הטרייה בקווינס לאחר ״ערערה על סמכותו״, כך אמרו התובעים ביום חמישי. מיגל פיצ'רדו, בן 30, דקר שוב ושוב את אשתו הטרייה, יולנדה גונסאלבס. ״הרגשתי שהגיע הזמן שלה למות״, אמר פישרדו מאוחר יותר לשוטרים.

מיגל פיצ'רדו

 

הוא נשפט בבית המשפט העליון בקווינס ביום חמישי לאחר שהודה באשמת הריגה בחודש שעבר. שכן שמע את גונסאלבס צורח מתוך דירתם של בני הזוג ריצ'מונד היל והלך לחקור.פיצ'רדו ענה לדלת, מכוסה בדם ,והשכן שמע את גונסאלבס צועקת, "אני לא יכולה לנשום, הוא הורג אותי."

השכן מיהר הביתה והתקשר לכוחות ההצלה.

פיצ'רדו אמר לבלשים שהוא הביט בנשמת אשתו בת ה -27 כשהרג אותה, ואז עטף את גופתה בשטיח. במהלך חקירתו בתחנת המשטרה, הוא שיחזר את ההרג באמצעות בייגל וצלחת נייר כאביזרים, אמרו השוטרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE