הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״האמנו להבטחות של ביידן שיחזיר את האתיקה לממשל״. גוברת הביקורת על מספר בני המשפחה של בכירים בממשל ביידן שהועסקו על-ידי קרוביהם
״אני נגעל״, אומר מנהל לשכת האתיקה הממשלתית לשעבר. למרות הבטחתו המפורשת של ביידן בנושא, שורה של בכירים בבית הלבן העסיקו בני משפחה בתפקידי מפתח

וולטר שאוב, לשעבר מנהל לשכת האתיקה הממשלתית של ארצות הברית, תחת הנשיא ברק אובמה, אמר כי ממשל ביידן שולח מסר של f**k you למומחים לאתיקה, בכך שהוא מעסיק כל כך הרבה קרובי משפחה של בכירים בבית הלבן. דוברת הבית הלבן ג'ן פסאקי, מזכיר המדינה אנטוני בלינקן, היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן, היועצת הבכירה אניטה דאן, יועץ הבית הלבן, סטיב ריצ'טי, סגן הרמטכ"ל ברוס ריד, ומנהלת משרד עובדי הבית הלבן, קתי ראסל, לכולם יש לפחות בן משפחה ישיר אחד שעובד בבית הלבן של ביידן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צוות הבית הלבן של הנשיא ביידן. דוברת הבית הלבן, ג׳ן פסאקי, במרכז

 

"אני מצטער, אני יודע שחלק מהאנשים לא אוהבים לשמוע שום ביקורת על ביידן. אבל זה מבאס בצורה מלכותית. אני נגעל", כתב שאוב בשרשור טוויטר ביום שישי, בתגובה למאמר על קשריהם המשפחתיים של פקידי ממשל ביידן. "רבים מאיתנו עבדו קשה להחזרת האתיקה לממשל והאמנו להבטחות של ביידן", הוסיף שאוב וכינה את מחרוזת ההעסקות של בני משפחה ״מסר של f**k you לנו, ולאתיקה בממשל.״

״אפילו לראש כוח האדם הנשיאותי, שאמורה לשמור על מנהל תקין, יש ילד בוגר מכללה שכבר עובד בבית הלבן״, הוסיף שאוב. ״איזה כשלון טוטאלי״. 

״אני נגעל״. וולטר שאוב בטוויטר

 

הבית הלבן הגן על שיטות ההעסקה בהצהרה ביום שישי, וטען כי הנשיא ביידן יישם את תקני האתיקה המחמירים ביותר שהוטלו אי פעם ברשות המבצעת. "הנשיא הנהיג את הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר של מי שיכהן אי פעם בתפקיד זה", אמר סגן מזכ"ל העיתונות בבית הלבן, אנדרו בייטס, ל"וושינגטון פוסט". "והוא גאה בכך שאייש את הממשל המגוון ביותר בהיסטוריה האמריקאית בעובדי ציבור מוסמכים המשקפים את ערכיו."

המועסק החדש ביותר בבית הלבן עם קשרי משפחה לבכירים בממשל, הוא ג'יי ג'יי. ריצ'טי - בנו של יועץ הבית הלבן סטיב ריצ'טי - שהצטרף למחלקת האוצר כעוזר מיוחד במשרד לענייני חקיקה. בן נוסף של סטיב ריצ'טי, דניאל ריצ'טי, הוא יועץ בכיר במשרד מזכיר המדינה לבקרת נשק וביטחון בינלאומי, ובתו שאנון ריצ'טי היא סגנית מנכ"ל במשרד המזכירה החברתית בבית הלבן. הבית הלבן הגן על שיטות ההעסקה בהצהרה ביום שישי וטען כי ביידן יישם את תקני האתיקה המחמירים ביותר שפגעו אי פעם ברשות המבצעת.

דוברת הבית הלבן, ג׳ן פסאקי

 

גם דוברת הבית הלבן פסאקי הגנה ביום שישי על החלטת הממשל למנות את אחותה, סטפני פסאקי, לתפקיד יועצת בכירה במשרד הבריאות ושירותי האנוש בחודש מרץ. פסאקי כתבה בטוויטר כי היא "יכולה לאשר את עבודתי בחמשת החודשים האחרונים לא היא זו שנתנה לאחותי המבריקה תואר שני מאוניברסיטת הרווארד, דוקטורט לבריאות הציבור מאוניברסיטת ג'ון הופקינס ועשרות שנים של עבודה ומחקרים שפורסמו בתחום." "היא ראויה יותר ממני להיות כאן," הוסיפה פסאקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE