הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני מתים ושני נעדרים בתאונת קיאק בנהר דן בצפון קרוליינה; צוותי החילוץ מתפרשים עד גבול וירג׳יניה בניסיון לאתר את הנעדרים, ככל הנראה אם ופעוט
הרשויות: "אף שהתוצאה היא טרגית עבור אנשים אלה שאיבדו את חייהם, לפחות עבור משפחותיהם, יש סגירת מעגל כלשהי״

גופותיהם של שלושה נוסעים בקיאק נתגלה לאחר תקלה לאורך נהר דן בצפון קרוליינה, ושני בניאדם נוספים עדיין מוגדרים כנעדרים, על פי הרשויות. לשכת השריף של מחוז רוקינגהאם חידשה את החיפוש ביום שישי בבוקר, ללא קביעת ציר זמן, ומסרה כי הרשויות ימשיכו במבצע חילוץ. דובר הלשכה אמר כי "זו משימת הצלה עד שהיא הופכת למשהו אחר".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאמצי החילוץ משתרעים עד גבול וירג׳ינה. צוותי החירום בצפון קרוליינה

 

ארבעה מחברי הקבוצה הכוללת תשעה בסך הכל, חולצו וטופלו בבית חולים, על פי דיווחי התקשורת המקומית בגרינסבורו, צפון קרוליינה. ארבעת הנוסעים עדיין לא שוחררו, אך בלשכת השריף אמרו שהם "אמורים להיות בסדר". בינתיים, נמשך החיפוש אחר הנעדרים לאורך הנהר דן בצפון קרוליינה, סמוך לגבול מדינת וירג'יניה, כ-56 ק"מ צפונית לגרינסבורו, צפון קרוליינה. הגופות שנמצאו על-ידי כוחות החילוץ עברו ככל הנראה על סכר ליד נהדר דן, כך אמרו הרשויות מסיירת הכביש המהיר של צפון קרוליינה. הסכר מופעל על ידי דיוק אנרג'י, אמר סגן קווין סאות'ארד ממשרד השריף במחוז. עובדים מחברת השירות הבחינו בגופות בנהר בסביבות השעה 16:00 והתקשרו למשטרה.

הסכר מעל נהר דן בצפון קרוליינה

 

הרשויות תכננו להעביר מסוק אחד נוסף מעל האזור ביום חמישי בלילה, לפני שהפסיקו את החיפוש עד יום שישי בבוקר. המסוק מצויד בטכנולוגיית אינפרא אדום כדי לסייע בחיפוש. שום מידע על זהותם או גילם של הקורבנות לא ידוע נכון לשעה זו. צוותי חירום מדנוויל, וירג'יניה, צפויים להצטרף לחיפוש ביום שישי, אם יהיה בכך צורך, הוסיפו הרשויות בצפון קרוליינה.עדיין לא ידוע מדוע הנוסעים לא יצאו מהמים לפני שהגיעו לסכר, האזור המסוכן במסלול. השריף של מחוז רוקינגהם, סם פייג', אמר שהם מדברים עם הניצולים כדי ללמוד עוד על מה שקרה. לדבריו, שלוש חוליות חילוץ מהאזור מסייעות במאמצים.

הודעת משרד השריף במחוז רוקינגהאם, צפון קרוליינה

 

"אף שהתוצאה היא טרגית עבור אנשים אלה שאיבדו את חייהם, לפחות עבור משפחותיהם, יש סגירת מעגל כלשהי. והצוותים שלנו כאן עשו עבודה יוצאת מן הכלל", אמר מנהל שירותי החירום במחוז רוקינגהם, רודני קייטס. קייטס ציין כי למרות ההתחלה המאוחרת, הוא גאה במאמצי החילוץ המתמשכים. "אנו נשארים חיוביים, שנוכל לבצע משימת חילוץ ולא השבת גופות, ואנחנו נישאר חיוביים עד שנמצא סיבה לחשוב אחרת", קייטס הוסיף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE