הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן מכריז על השקעה בפיתוח תרופה לנגיף הקורונה, וקורא לעוד אמריקאים להתחסן
התוכנית האנטי-ויראלית למגיפות תפתח תרופות נגד הנגיף, ותסייע בפיתוח תרופות נגד נגיפים אחרים בעלי פוטנציאל לגרום למגיפה

ממשל ביידן הודיע כי בכוונתו להשקיע יותר משלושה מיליארד דולר מתכנית החילוץ האמריקאית כדי להאיץ את הגילוי, הפיתוח והייצור של תרופות אנטי-ויראליות נגד נגיף הקורונה, כאשר השאיפה היא להגיע לפתרון פשוט, כמו כדור שאפשר יהיה ליטול בבית בשלב מוקדם במחלה. ד"ר אנתוני פאוצ׳י, מנהל המכון הלאומי לאלרגיות ולמחלות זיהומיות, אמר לעיתונאים במהלך תדרוך של הבית הלבן: "אנו יודעים שיש אנשים רבים שחיסונים, לפחות בהתחלה, הם לא הפיתרון האידיאלי עבורם והם עדיין זקוקים מענה אופטימלי. תרופות יוסיפו קו הגנה מפני דברים בלתי צפויים אחרים המתהווים כמו וריאנטים של הנגיף, שגורמים לנו לגאגה רבה כרגע."

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


300 מיליון חיסונים ב-150 ימים

 

התוכנית האנטי-ויראלית למגיפות שואפת לפתח תרופות אנטי-ויראליות בטוחות ויעילות נגד הנגיף, תסייע בפיתוח תרופות נגד נגיפים אחרים בעלי פוטנציאל לגרום למגיפה. לפי המכון, זמינות נרחבת של כדורים אנטי-ויראליים שניתן ליטול באופן עצמאי, יכולה להציל חיים ולמנוע עומס באשפוזים.

הממשל ישקיע יותר מ -300 מיליון דולר לתמיכה במחקר, כמעט מיליארד דולר להערכה פרה-קלינית וקלינית וכמעט 700 מיליון דולר בפיתוח וייצור באמצעות הרשות למחקר ופיתוח ביו-רפואי. כמו כן, הממשלה תקצה עד 1.2 מיליארד דולר לתמיכה ביצירת מרכזים לגילוי תרופות אנטי-ויראליות לפתוגנים שיכולים לגרום למגיפה

"תרופה אנטי-ויראלית הניתנת דרך הפה בקלות, תהיה חלק חשוב בארסנל הטיפולי שלנו שישלים את ההצלחה הגדולה של מאמצי החיסונים שלנו. הממשל שלנו עומד לנצל את כוחו של כושר ההמצאה האמריקאי כדי לדרבן את היצירה והפיתוח של תרופות אלו, שיכולות להציל חיים בארה"ב ובעולם כולו", אמר בהצהרה ד"ר דייוויד קסלר, בכיר בצוות ממשל ביידן.

הנשיא מקבל את מנת החיסון הראשונה

 

יום לפני כן, הנשיא ביידן קרא לאמריקאים לא מחוסנים להפשיל שרוולים כדי להגן על עצמם מפני וריאציות מתפתחות של הנגיף, לאחר שארה״ב הגיעה לסימן הדרך המשמעותי של 300 מיליון חיסונים ב-150 ימים. "רק תזכרו איך היה המצב לפני 150 יום," אמר ביידן בנאום בבית הלבן. "לא הייתה לנו מספיק אספקת חיסונים לכל האמריקאים. לא הייתה לנו התשתית הנדרשת לחיסון או האנשים לניהול מערך החיסונים, ולא דרך להגיע למקומות שבהם אנשים יכולים להתחסן. אבל שינינו את זה יחד באמצעות עבודה מהירה, אגרסיבית ושוויונית."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE