הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שטפונות והצפות ברחבי חוף המפרץ, לאחר שהסערה הטרופית קלודט נחתה בתחנתה הראשונה
קלודט גם הולידה טורנדו שהכה בלפחות 50 בתים באלבמה, צפונית לגבול פלורידה, שיטח פארק של בתים ניידים, עקר עצים והטיח אותם דרך בתים

הסופה הטרופית קלודט נחתה בשבת בבוקר מדרום מערב לניו אורלינס והציפה את קהילות החוף בגשם ושיטפונות. גשם עז ורוחות סוערות צפויים להמשיך ולהכות בחוף המפרץ הצפוני, כשהסערה עוברת מלואיזיאנה, על פני מיסיסיפי ואלבמה. אזהרות הסערה הטרופית לאורך חוף המפרץ הוסרו החל ממוצאי שבתף כשהסערה המשיכה בדרכה לכיוון צפון-מזרח. דרום-מזרח ארה"ב הייתה דרוכה גשמים של עד 15 סנטימטרים של גשמים לאורך כל הסערה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלודט מכה בלואיזיאנה

 

משם, הסערה צפויה לפנות צפונית-מזרחית ולהיחלש ביום ראשון, לפני שתתגבר שוב בעצמתה כשתגיע לקרוליינה הצפונית והדרומית, בשעות הלילה המאוחרות של יום ראשון או בבוקר יום שני. קלודט גם הולידה טורנדו שהכה בלפחות 50 בתים באלבמה, צפונית לגבול פלורידה, שיטח פארק של בתים ניידים, עקר עצים והטיח אותם דרך בתים ואף העיף את הגג מחדר כושר בתיכון מקומי. לא היו דיווחים מוקדמים על פגיעות קשות בפלורידה.

המכון המטאורולוגי הלאומי מסר כי הסערה הטרופית צפויה להתגבר שוב ביום ראשון

 

לואיזיאנה ומיסיסיפי סבלו מגשמים עזים. מרכז ההוריקנים הלאומי הכריז על קלודט כסערה בשעה ארבע לפנות בוקר, לאחר שהסופה נחתה מדרום-מערב לניו אורלינס. גם המכון המטאורולוגי הלאומי אמר כי קלודט צפויה להפוך לציקלון פוסט טרופי ביום ראשון, ולהתפתח מחדש כסערה טרופית מעל מערב האוקיאנוס האטלנטי ביום שני. אף על פי כן, הסופה צפויה לייצר גשמים עזים ושיטפונות ברחבי מיסיסיפי ואלבמה, ובמערב הרחוק של פלורידה עד אחר הצהריים.

בנוסף, המכון המטאורולוגי הלאומי אמר כי כמה סופות טורנדו עלולות להכות ביום שבת ברחבי דרום מיסיסיפי, דרום אלבמה, מערב פלורידה ודרום מערב ג'ורג'יה. אזהרות על טורנדו הונפקו באופן נרחב. כל זה מגיע כאשר אזור מערב ארה"ב סובל מגלי חום בלתי פוסקים: שיאים גבוהים במיוחד הורגשו באריזונה, יוטה, קולורדו, נבאדה, כמו גם בקליפורניה, שם חתם המושל גאווין ניוסום ביום חמישי על צו חירום, בגלל חשש לקריסת רשת האנרגיה. הארגון המטאורולוגי הבינלאומי (WMO) ציין כי הטמפרטורות הקיצוניות הן חלק ממגמה של שינויי אקלים, כאשר גלי החום צפויים להפוך ל"שכיחים ועזים יותר". בינתיים, מקסיקו מאוימת על ידי הסערה הטרופית דולורס, שצפויה לנחות בחוף המערבי שלה במוצאי שבת.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE