הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסטודנטית האמריקאית שהוכרזה כנעדרת ברוסיה - נמצאה ללא רוח חיים. הרשויות ברוסיה עיכבו אדם בחשד לרצח
קתרין סרו האמריקאית, שלמדה לתואר שני במשפטים ברוסיה, נעלמה לאחר שנכנסה לרכב לא מזוהה. גופתה נמצאה ביער סמוך למקום מגוריה

חוקרים רוסים עיכבו גבר בחשד לרצח לאחר שמצאו את גופתה של אישה זרה שזוהתה בתקשורת כסטודנטית אמריקאית נעדרת. סוכנויות הידיעות הרוסיות זיהו את האישה כאזרחית אמריקאית בת 34, קתרין סרו. בתחילת השבוע אמרו החוקרים כי אישה זרה בת 34 שגרה ממש מחוץ לניז'ני נובגורוד, עיר שנמצאת 420 ק"מ ממזרח למוסקבה, נעלמה לאחר שנכנסה למכונית לא מזוהה. הם אמרו שהקורבן עברה לרוסיה בשנת 2019 כדי להירשם לתואר שני במשפטים באוניברסיטת לובצ'בסקי של ניז'ני נובגורוד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גופתה אותרה ביער עם מספר רב של דקירות. קתרין סרו

 

ביום שבת, ועדת החקירה, הבודקת פשעים גדולים ברוסיה, אמרה כי המשטרה עיכבה "בחשד לביצוע רצח" תושב ניז'ני נובגורוד יליד 1977, שלטענתם "הורשע שוב ושוב בפשעים חמורים ובעיקר חמורים". החוקרים אמרו כי התקשורת האחרונה של קתרין לפני שנעלמה, הייתה עם אמה, התגוררת במיסיסיפי, אחרי השעה 18:30 שעון מקומי ביום שלישי. בהודעה ששלחה לאמה, קתרין כתבה שהיא ברכב עם אדם זר. האם, בקסי סרו, אמרה כי בתה כתבה לה בהודעתה האחרונה: "במכונית עם זר. אני מקווה שלא חוטפים אותי״.

האם הסבירה שבתה מיהרה לחזור למרפאה, ולכן ייתכן שנסעה בטרמפ במכונית חולפת במקום לחכות למונית שלה.  "אני חושבת שכשהיא ראתה שהנהג לא נוסע למרפאה, אלא נוהג ליער, היא נבהלה," האם הוסיפה.

הצילום האחרון של קתרין סרו (מצלמת אבטחה)

 

חוקרים אזוריים פתחו בחקירת רצח פוטנציאלי לאחר שסרו נעלמה בעקבות המסרון ששלחה לאמה. החוקרים פנו לתושבים המקומיים בבור, פרבר בניז'ני נובגורוד שבו התגוררה סרו,  כדי לאתר רמזים כלשהם לחטיפתה. שוטרים ומתנדבים סרקו את היערות מצפון לבור, שם אותרה האות מאחרונה מהטלפון הנייד של סרו. שגרירות ארה"ב במוסקבה אישרה את מותה של סרו ואמרה כי היא ״עוקבת מקרוב״ אחרי חקירת הרשויות הרוסיות.

קתרין סרו תכננה לחזור לארצות הברית כדי להמשיך בקריירה כעורך דין להגירה. היא שירתה בחיל הנחתים ועשתה סיור אחד באפגניסטן לפני שזכתה בתואר ראשון בעיצוב ותואר שני בתולדות האמנות באוניברסיטת קליפורניה, דייוויס. שגרירות ארה"ב במוסקבה הודיעה כי היא "עוקבת אחר" חקירת הרשויות המקומיות ומספקת "כל הסיוע המתאים" למשפחתו של סר

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE