הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוג אחת לפחות בהתנגשות טנדר בצועדים במצעד הגאווה בפלורידה. חברת הקונגרס שהשתתפה בצעדה ניצלה בנס
המשטרה טרם קבעה אם מדובר בפשע שנאה. הנהג הדורס טוען כי מדובר בתאונה. פצוע נוסף בתקרית מקבל טיפול רפואי

פלורידה: תקרית דריסה קשה במצעד הגאווה. נהג טנדר הסתער על המשתתפים במצעד הגאווה במדינה במוצאי שבת, דרס למוות אדם אחד לפחות, והחמיץ בקושי את נציגת ארה"ב דבורה וסרמן שולץ, שהשתתפה באירוע. על פי הדיווחים הראשוניים בפלורידה, פצוע נוסף הועבר לטיפול בבית חולים. ראש עיריית פורט לודרדייל, דיקן טרנטליס, גינה במהירות את התקרית האלימה במצעד הגאווה בווילטון מנורס, וכינה אותה פיגוע "טרוריסטי" נגד קהילת הלהט"ב, אך המשטרה הודיעה כי טרם נקבע אם ההתרסקות הייתה מכוונת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשטרה וכוחות ההצלה בזירת תקרית בפלורידה. אדם אחד לפחות נהרג

 

טרנטליס אמרה כי הטנדר פספס בקושי את חברת הקונגרס שצעדה במצעד, רגעים לפני שהוא התרסק במשתלה סמוכה. החוקרים שוחחו עם הנהג, אך הרשויות בפורט לודרדייל טרם פרסמו את מסקנותיהם לגבי המניע מאחורי האירוע. עדי ראייה אמרו כי הנהג אמר למשטרה שמדובר בתאונה, ושהוא איבד שליטה על הטנדר לאחר שרגלו נתקעה בין הגז לבלם. מקהלת הגברים הגאים של פורט לודרדייל פרסמה הודעה בעקבות התקרית: "חברינו למקהלה היו אלה שנפצעו, והנהג היה גם חלק ממשפחת המקהלה. למיטב ידיעתי, זו לא הייתה מתקפה על קהילת הלהט"ב."

הטנדר פספס בקושי את חברת הקונגרס. וסרמן-שולץ לאחר התקרית

 

וסרמן שולץ, דמוקרטית ממדינת פלורידה המכהנת בקונגרס מאז 2005, פרסמה מאוחר יותר סדרת הצהרות בטוויטר. "אני מזועזעת עמוק והרוסה מכך שחיים אבדו ואחרים נפצעו קשה במצעד הגאווה הערב", כתבה חברת הקונגרס בהודעה אחת. "הצוות שלי, המתנדבים ואני בטוחים."

הודעת חברת הקונגרס בטוויטר 

 

ראש עיריית ווילטון מנורס, סקוט ניוטון, אמר בהצהרה שפורסמה בטוויטר, "אירוע טרגי התרחש במצעד הגאווה היום. מתוך כבוד לכל המעורבים, המצעד בוטל ומתנהלת חקירה יסודית". במצעד הייתה גם ניקי פריד, נציבת החקלאות בפלורידה ומועמדת לתפקיד המושלת. "ליבנו נשבר ואנחנו ממשיכים להתפלל שלא יאבדו עוד חיים תמימים", צייצה בטוויטר.

ה-FBI הודיע כי הוא מסייע בחקירה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE