הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך הגיבה אמה של ג׳ניפר לופז על הקאמבק עם האקס המיתולוגי, השחקן בן אפלק
גוודלופה רודריגז, האמא של אחת מכוכבות הפופ האהובות בעולם, ג׳יי לו, הגיבה סוף-סוף על הקאמבק של בתה עם בן אפלק, ומסתבר שהיא לא רק מאושרת על כך היא גם לגמרי מפרגנת לזוג החדש-ישן

נראה כי הרשת לא מצליחה להירגע מאחד הקאמבקים המפתיעים והמתוקשרים ביותר של השנים האחרונות בביצה ההוליוודית, שהוא כמובן של ג׳ניפר לופז ובן אפלק. לאחר שבועות של שמועות, ותמונות פפראצי של השניים במונטנה, בסמוך לביתה של ג׳יי לו, לאחרונה נחשפו תמונות שהצליחו לשים קץ לשמועות, ולא הותירו מקום לספק, בהן הזוג הטרי- ישן מתנשק בלהט. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, לופז מתכננת לעזוב את מיאמי ולעבור קרוב לביתו של בן אפלק, בקליפורניה. כעת, המאמא של כוכבת הפופ מגיבה לראשונה על הזוגיות החדשה של בתה. מקורב לזמרת מספר כי גוודלופה רודריגז לגמרי מפרגנת לשניים, ומאושרת בשביל ג׳ניפר. 

״הם ממש בלתי ניתנים להפרדה, ג׳ניפר מאושרת מתמיד, ולגמרי ברור שזה נועד לקרות״, מספר המקורב לזמרת. בנוסף, הוסיף ואמר כי גם ילדיה של ג׳יי לו, אמה ומקס בני ה-13 אוהבים את בן, וחושבים שהוא כיפי ומצחיק. 

כידוע, אפלק בעצמו הינו אב לשלושה, אך ללא ספק מה שהכי חשוב הוא כי השחקן הצליח לזכור באישור של אימה של ג׳יי לו. יותר מכך, לפי הדיווחים, בן, ג׳ניפר, ואמה, גוודלופה רודריגז, נצפו יחד בקזינו בלאס וגאס, כשהם מבלים ונהנים ממש כמו משפחה מאוחדת שמעולם לא נפרדה. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE