הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד שלב בדרך לקאמבק? אנג׳לינה ג׳ולי הכירה את ילדיה לאקס
לאחר שתמונות פפראצי חדשות נחשפו בהן השחקנית ביקרה את בעלה הראשון, השחקן ג׳וני לי מילר בביתו בניו יורק, כעת מקורב לשחקנית חושף כי אנג׳לינה החליטה לעשות צעד נועז ולהכיר את ילדיה למילר

נראה כי הביצה ההוליוודית נמצאת בשיאו של גל קאמבקים מפתיעים במיוחד. לאחר הקאמבק המתוקשר של ג׳ניפר לופז ובן אפלק, מסתמן כי הגיע תורם של אנג׳לינה ג׳ולי ובעלה הראשון, השחקן ג׳וני לי מילר. לאחר שתמונות פפראצי הצליחו להסעיר את הרשת בהן ג׳ולי נראתה עוזבת את ביתו של האקס, כעת הגיעו חדשות נוספות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקורב לשחקנית חשף לאחרונה כי ג׳ולי הכירה למילר שניים מילדיה, מה שמעורר את התקווה כי ייתכן שקיים בין השניים פוטנציאל לזוגיות, כלומר לקאמבק חגיגי ורשמי. אותו מקורב סיפר כי תחילה פגש מילר את בנה נוקס בן ה-12, והשניים הסתדרו היטב.

מאוחר יותר, בעקבות הצלחת המפגש, החליטה ג׳ולי להפגיש גם את בנה פאקס עם מילר, יום לאחר מכן. לפי הדיווחים, השלושה היו יחד בדירה של השחקן, ובילו כמה שעות יחד. ״פאקס שוקל לעבור לניו יורק, ואנג׳לינה שמחה שיהיה מישהו מוכר בסביבה החדשה שלו, עליו היא סומכת״, סיפר המקורב. 

כידוע, ג׳ולי וילדיה מתגוררים כעת בלוס אנג׳לס, אך בימים האחרונים נמצאים בחופשה בניו יורק, מה שחידש את הקשר שלה עם בעלה הראשון, מילר. כזכור, השניים הכירו אי שם בשנת 1994 כאשר שיחקו יחד בסרט ״מרדף ממוחשב״, ונישאו שנתיים מאוחר יותר.

שנה מאוחר יותר החליטו להפריד כוחות ונפרדו באופן רשמי, כאשר זמן קצר לאחר מכן ג׳ולי התחתנה עם השחקן בילי בוב. מקורבים לשחקנית סיפרו כי הפרידה נעשתה בהבנה ואהבה, והשניים שמרו על קשר קרוב במהלך השנים. ג׳ולי אף אמרה על מילר כי הוא אדם טוב, וחבר קרוב. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE