הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהצטלמה עם שרשרת בצורת ישראל: כך הדוגמנית בלה חדיד נתפסה
הסלפי האחרון של דוגמנית העל הצליח לעורר סערה לא קטנה ברשת, כאשר מיליוני העוקבים שלה הופתעו לגלות כי היא בחרה לענוד שרשרת עם תליון בצורת מדינת ישראל לאימון בחדר הכושר. כעת, צלמי הפפארצי הצליחו לתעד את חדיד ברחובות ניו יורק

כידוע, במהלך מבצע ״שומר החומות״ האחיות חדיד, עלו לכותרות בעקבות הביקורת שלהן על ישראל, בעקבות פוסטים לא מחמיאים במיוחד אשר הציגו תמונות מהפגנות, ילדים פלסטינים, וכדומה. כזכור, ג׳יג׳י חדיד אף העבירה ביקורת על ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, לפני מספר ימים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, בלה חדיד הצליחה לעורר סערה בקרב העוקבים בעמוד האינסטגרם שלה כאשר העלתה תמונת סלפי מחדר הכושר, בו היא מציגה שרשרת זהב עם תליון בצורת מדינת ישראל. כעת, צלמי הפפארצי הצליחו לתפוס את הדוגמנית ברחובות ניו יורק, כשהיא עדיין עונדת את השרשרת, על אף התגובות והביקורת שקיבלה בעקבות כך. 

בלה הציגה לוק ספורטיבי, כשהיא מחזיקה משקה בריאות בידה, והשרשרת המדוברת עוד על צווארה. כזכור, חדיד ענתה לגבי השרשרת ואמרה כי היא מאמינה כי מדובר על תליון בצורת פלסטין, ולא ישראל, כלפי שכולם חושבים. 

כזכור, לאחרונה ג׳יג׳י התראיינה ושיתפה כי חשבה רבות על הביקורות שמתחה על ישראל ועל ראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט, והתחילה להטיל ספק בדבריה. דוגמנית העל הסבירה ואמרה כי היא מבינה שייתכן שלא למדה או קראה מספיק על המצב בישראל, על מנת לגבש דעה כה נחרצת בנושא. 

התגובה של ג׳יג׳י הצליחה לעורר תגובות מגוונות מצד העוקבים והמעריצים, כאשר חלק פירגנו לכוכבת ואמרו כי ההסתייגות שלה ראויה ונכונה, ואילו היו מי שגינו את חדיד, וטענו כי היא תומכת במדיניות הכיבוש של ישראל, מה שלא הולך בקו אחד עם הזהות הפלסטינית שלה. 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE