הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שערורייה בבריטניה - ה-BBC מציג בניגוד לחוק: "משרת התמחות יוקרתית לבעלי עור כהה בלבד"
הגזענות הממוסדת בממלכה הבריטית נגד לבנים עולה מדרגה, גוף השידור היוקרתי החליט לבצע סלקציה על פי צבע עור ומוצא אתני ולפתוח משרות מסוימות רק לבני מיעוטים

ה-BBC עורך אפליה קשה לאחר שאיפשר רק לבני מיעוטים אתניים להגיש מועמדות לתפקיד מתלמד.

גוף השידור הממלכתי של בריטניה פירסם מודעה עבור תפקיד עוזר לניהול בשכר של כ-17,810 ליש"ט לשנה ביחידת המדע שלו בגלזגו, אך המשרה 'פתוחה רק למועמדים שחורים, אסייתיים ומגוונים אתנית'.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפליה זו אינה חוקית על פי חוק השוויון משנת 2010 בבריטניה, אך "פעולה חיובית" מותרת עבור תפקידי חניך והתמחות באזורים בהם קיים תת ייצוג של מיעוטים כמו סקוטלנד.

המודעה פורסמה באופן מקוון על ידי חברת Creative Access, שמטרתה להגדיל את מספר המיעוטים האתניים העובדים בענפי היצירה, התקשורת והאמנות בבריטניה.

מי שיקבל את התפקיד יקבל את ההזדמנות לעבוד בתוכניות פופולריות של ה-BBC, כולל ספרינגוואץ', The One Show ו-The Truth About חלקן בעלות מיליוני צופים.

בפרסומת של Creative Access נכתב: 'המועמד המצליח יהיה מישהו עם רצון לבנות קריירה בתעשיית הטלוויזיה ועניין מופגן באולפני BBC.'

בקיץ האחרון הפגנות BLM שטפו גם את ערי בריטניה ומאות אלפי מפגינים יצאו ברחוב.

הליגה האנגלית בכדורגל הביעה סולידריות עם התנועה כשבמקביל עשרות פסלים של דמויות היסטוריות כווינסטון צ'ריצ'יל ואחרים מנותצים במהלך פרעות ברחבי בריטניה והצעות לשינוי שמות של רחובות וכיכרות מועלות על סדר היום במטרה למחוק ולטשטש את ההיסטוריה הבריטית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE