הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות מזג האוויר הסוער: תאונת שרשרת בכביש מהיר באלבמה הובילה ל-10 הרוגים, רובם ילדים
הפתולוג של מחוז באטלר, וין גרלוק, אמר כי כלי הרכב התרוממו ככל הנראה מעל הכביש בגלל זרמי המים ואיבדו שליטה בדרך הרטובה

תאונת דרכים מחרידה בכביש המהיר באלבמה הביאה למותם של לפחות 10 בני אדם, בהם תשעה ילדים. תאונת השרשרת, שהשפיעה על לפחות 15 כלי רכב, התרחשה בסביבות השעה 14:30 ביום שבת בכביש המהיר 65 במחוז באטלר, מעבר ליציאה 130 בגרינוויל, אלבמה, דרומית לבירת המדינה מונטגומרי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכביש שבו אירעה התאונה באלבמה 

 

התרחשה בזמן שחלקים ניכרים ממרכז אלבמה סבלו מגשמים עזים, שטפונות, ורוחות עזות כתוצאה מהסופה הטרופית קלודט שנחתה בסוף השבוע בחוף המפרץ בארצות הברית. הפתולוג של מחוז באטלר, וין גרלוק, אמר כי כלי הרכב התרוממו ככל הנראה מעל הכביש בגלל זרמי המים ואיבדו שליטה בדרך הרטובה.

זירת התאונה באלבמה, תצלום רחפן

 

אב ובתו בת 9 חודשים, שהיו באחד הרכבים המעורבים בתאונה, נהרגו. שמונה קטינים נוספים שנסעו בהסעה של ״חוות הבנות״ של מחוז טאלאפוזה, מתו גם כן בהתרסקות הקשה. הן היו בנות 4 עד 17, אמר גרלוק. הרשויות באלבמה מסרו הם מתכננים לפרסם את שמותיהם של שניים מהקורבנות מאוחר יותר ביום ראשון, אך שמות שמונת הקורבנת הנותרים לא יפורסמו, מכיוון שאותם קטינים היו בחזקת שירותי הרווחה של מדינת אלבמה.

מזג האוויר הסוער ככל הנראה השפיע על תנאי הכביש. זירת התאונה באלבמה

 

"ליבנו כבד היום. החווה שלנו ספגה אבדן גדול. כפי שאולי שמעו חלק מכם, אחד מכלי הרכב של החווה שלנו היה מעורב בתאונת דרכים קשה היום אחר הצהריים", נכתב בעמוד הפייסבוק של חוות הבנות של מחוז טאלפוזה, ביום שבת. "תודה על ופילותיכם וכהבנתכם בצורך לכבד את פרטיותם של המשפחות. "חוות הבנות של מחוז טאלפוזה היא אחת מארבע חוות נוער המנוהלות על ידי הארגון הנוצרי אלבמה שריפס, המספקת מחסה לנערות שסבלו מהתעללות והזנחה, ונערות שאין להן בית.

מנכ"ל הארגון הנוצרי שמנהל את החוות באלבמה, מייקל סמית', מסר גם הוא את תנחומיו בהצהרה: "זו טרגדיה ואובדן נוראיים כל כך. הבוקר חשבתי איך אנחנו לא תמיד מבינים את הסיבה שהדברים קורים", אמר סמית בהצהרה ששותפה בפייסבוק. "עם זאת, אנו נמשיך להיאחז באלוהינו ונתפלל לשלום ולנחמה, גם בזמן שליבנו נשבר. אנא המשיכו להתפלל עבורנו בתקופה קשה זו.״

פינוי זירת התאונה באלבמה

 

כביש I-65 הפונה לכיוון דרום, נפתח מחדש לתנועה בשעה 22:00 בום שבת. מפקד משטרת גרינוויל, ג'סטין לובבורן, צייץ ביום ראשון בבוקר כי הנתיב לכיוון צפון נפתח מחדש, אך הצטמצם לנתיב אחד, בזמני שצוותי החילוץ וההצלה ממשיכים לפנות את זירת התאונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE