הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ירה למוות בזוג קשישים, דרס למוות אדם נוסף, ונמלט. המשטרה דולקת אחר החשוד בן ה-30
המניע של החשוד במעשים עדיין לא ידוע. בסוף השבוע: רצף של מקר ירי במספר מדינות, מתגבר החשש מהתגברות באלימות לקראת הקיץ

באורגון: הרשויות ממשיכות את המצוד אחר חשוד שהואשם בתאונת פגע וברח קטלנית, ובירי למוות בשני בני אדם ביום שישי בבוקר. און ניקולסון, 30, חשוד כי היכה ודרס למוות את אנתוני אויסטר (74) עם טנדר, ופצע קשה את אשתו לינדה אויסטר (73) בפארק של קזינו בנורת׳בנד ביום שישי בבוקר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

און ניקולסון כפי שנראה במצלמות האבטחה

 

בני הזוג, במקור מפלורידה, היו בביקור במקום. לינדה אויסטר נותרה במצב קשה. כמו כן, ניקולסון מואשם כי ירה למוות בג'ניפר דוידסון (47) בחנות ביום שישי. מאוחר יותר מצאה המשטרה את צ'רלס ניקולסון (83), מת בתוך קרון נסיעות באותו פארק קרוואנים בו נדרסו בני הזוג אויסטר. הרשויות חיפשו את הקרוואן לאחר שחוקרים גילו כי קשר בינו לבין המשאית ששימשה בתאונת הפגע וברח. הרשויות מאמינות כי בן ה-83 הוא אביו של החשוד, וחושבים שניקולסון גנב את משאיתו לאחר שהרג אותו, כך דיווח העיתון האורגניון.

המשאית הגנובה נמצאה בסביבות הצהריים של יום שישי בנוטי שבאורגון, צפונית-מזרחית לנורת׳בנד, שנמצאת בחוף המרכזי של אורגון. הרכב נמצא לאחר שהוצת. ממשרד השריף של מחוז ליין נמסר כי המשאית הייתה מעורבת גם בתאונה ליד נוטי.

און ניקולסון כפי שנראה במצלמות האבטחה

 

בשבוע החולף: שני בני אדם נהרגו ולפחות 30 אחרים נפצעו מירי המוני בלילה אחד בשלוש מדינות שונות, תקריות שהגבירו את החשש כי העלייה בשימוש אלים בנשק חם בארה"ב עשויה להימשך גם בקיץ, מכיוון שההגבלות של נגיף הקורונה הולכות ומתמעטות. התקריות התרחשו בבירת טקסס, אוסטין, בשיקגו, ובסוואנה, ג'ורג'יה.

ההתקפות מגיעות על רקע הקלה במגבלות הקורונה, בחלקים גדולים מארצות הברית, כולל בשיקגו, שהסירה מגבלות רבות ביום שישי. רבים קיוו כי העלייה בתקריות הירי ובמקרי הרצח בארה"ב בשנה שעברה היא סטייה שנגרמה בגלל לחץ הקשור למגיפה, בנוסף לעלייה באחוזי בעלי  הנשקים והוויכוח המתמשך בארה״ב על אלימות משטרתית. אך המספרים הנוכחיים עדיין גבוהים מאלה שלפני המגיפה, כולל בערים שסירבו לקצץ בהוצאות המשטרה בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד, ואלה שביצעו קיצוצים צנועים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE