הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עשרות אלפיפ חתמו על עצומה למנוע מג'ף בזוס לחזור מהחלל
נסיעתו המתוקשרת של איל ההון והטכנולוגיה האמריקאי מעוררת הדים ברשת, ומסתבר שישנם רבים שמעוניינים בכרטיס לכיוון אחד עבור המיליארדר

מעל 45,000 איש חתמו על עצומה הקוראת למנוע מג'ף בזוס לחזור ארצה בחודש הבא, כאשר מייסד המיליארדר של אמזון אמור לרכוב בקרוב על טיל "ניו שפרד" שלו לחלל יחד עם אחיו, מארק, ועוד נוסע לא מזוהה אשר שילם 28 מיליון דולר כדי להצטרף אליהם, ולשוב לכדור הארץ.

"מיליארדרים לא צריכים להתקיים...על פני האדמה או בחלל, אבל הם צריכים להחליט להישאר שם", נכתב בעצומה אחת שפורסמה באתר change.org, שקיבלה מעל 26,000 אלפי חתימות נכון לכתיבת שורות אלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעתירה אחרת של change.org עם למעלה מ-18,500 חתימות נכתב: "ג'ף בזוס הוא למעשה לקס לות'ר, מחופש לבעלים כביכול של חנות קמעונאית סופר מצליחה. עם זאת, הוא בעצם מפקח מרושע על שליטה עולמית".

"ג'ף עבד עם האפשטיינים והטמפלרים, כמו גם עם הבונים החופשיים כדי להשיג שליטה על כל העולם. הוא גם במיטה עם מכחישי כדור הארץ השטוח; זו הדרך היחידה שהם יאפשרו לו לעזוב את האטמוספירה", ממשיכה העתיקה ההזויה במעט.

לאחר פרידתו המתוקשרת צמקנז'י רעייתו לשעבר שעלתה לו בלפחות כ-40 מיליארד דולרים נראה כי בעל ענקית הקמעונאות פושט לא מצליח לצאת מכותרות העיתונים בצורה מוצלחת.

בתוך כך גם המעבר של אמזון לשיטות מסחר רובוטיות שעלולות לעלות באלפי משרות עבור עובדי התאגיד מטילה צל כבד על תדמיתו הציבורית.

לכך ניתן להוסיף את התלונות החוזרות ונשנות של עובדים על תנאי העסקה חמורים אודותיהם פרסמנו בעבר. חלק מהתנאים כללו לחץ עבודה כה משמעותי עד שעובדי המשאיות של אמזון נאלצו להטיל את מימיהם בתוך בקבוקי מים במטרה לעמוד בלוח הזמנים התובעני של החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE